    From: pebe <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oplata za zastrzyk
    Date: Mon, 18 Feb 2008 15:43:02 +0100

    Witam

    Dostalem od mojego lekarza pierwszego kontaktu skierowanie na serie
    zastrzykow. U mnie w miejscie bez problemu na to skierowanie robiono mi
    te zastrzyki. Problem pojawil sie kiedy przyjechalem do Warszawy (tutaj
    pracuje). Bylem w szpitalu w zabiegowym. Dostalem informacje, ze oni
    wykonuja tylko zabiegi zlecone przez swoich lekarzy. Sugerowano mi
    udanie sie na izbe przyjec. Tam dowiedzialem sie zebym udal sie do
    osrodka ktory wydal to skierowanie (200km od wawy) bo to jest jedyne
    wlasciwe miejsce. Nastepnie udalem sie do centrum zdrowia. Tam
    powiedziano mi, ze z uwagi ze lekarz pierwszego kontaktu nie jest od
    nich, to musze zaplacic za usluge. Dostalem za to rachunek.
    Czy to jest zgodne z obowiazujacymi przepisami? Przeciez place skladki,
    zatem przysluguje mi opieka medyczna na terenie Polski. Czy zatem, jesli
    bede potrzebowal innej pomocy, to musze jechac 200km do swojego lekarza
    pierwszego kontaktu?

    Będe wdzieczny za informację