  • Data: 2004-02-09 12:39:23
    Temat: opłata za "Pełnomocnicto pocztowe" ??
    Od: Maciek <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiatm,

    bylem dzis na poczcie aby zlozyc pelnomocnictow do odbioru lisotw
    poleconych, mialem gotowe pelnomocnictow napisane na komputerze i
    podpisane. Pani w okienku powiedziala mi ze takie byc nie moze, ze musze
    wypelnic ich druk ok wypelnilem i ide do okieka z pismem a pani na to ze
    oplata wynosi 21pln :/ wg cennika. na moje pytanie za co mam placic pani
    nie potrafila odpowiedziec.

    mam wiec pytanie czy pobieranie oplaty za takie pelnomocnictwo jest jakos
    uzasadnione???

    Maciek