  • Data: 2008-06-25 18:48:30
    Temat: oplata egzekucyjna komornik
    Od: "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dostalem mandat ponad rok temu z Sadu Grodzkiego za brak szczepienia psa
    wysokosc 100zl :(
    Mandatu niestety nie zplacilem bo mi sie o nim zapomnialo :( Ostatnio
    dostalme pismo od komornika ze do zaplaty mam 327zl . Dodam ze zajmuje sie
    tym komornik sadowy na wniosek wierzyciela jakim jest Sad Grodzki.
    napisane jest grzywna : 100zl
    oraz oplata egzekucyjna: 227zl
    Czy to aby nie zaduzo? czytalem ustawe o komornikach tam jest napisane ze
    moze on pobrac 15% wyegzekwowanej kwoty?? + odsetki urzedowe?? czy
    administracyjne? to jakies 10zl? wiec skad taka kwota??
    Odwolywac sie czy nie??

    pozdrawiam