  • Data: 2005-08-10 08:30:24
    Temat: operator-zablokowanie-a jednak dziala
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mialem ciekawa historie. U operatora ( Telepsa) zablokowalem komorki i
    0-7XX oraz ustawilem limit 200 jednostek. Kiedy usluga blokowania byla
    juz aktywna, chcialem sprawdzic czy dziala. Jendostki juz wykorzystalem,
    ale dzwonie na komorke i slysze, polaczenie nie moze byc
    zrealizowane...mysle oki. Dzwonie na 0-7XX i co slysze...limit jednostek
    zostal wykorzystany....ZONK. Mysle co jest. Dzwonie na blue line i sie
    pytam, czy rzeczywiscie mam zablokowane polaczenia na takie numery, i
    BMP mowi, ze tak. OK, czekam, az bede znowu mial jednostki. dzwonie na
    kom i nie mozna zrealizowac, dzwonie na 0-7XX i slysze: witamy w
    serwisie z dzwonkami i logami do komorek...ZONK numer 2.
    No wiec napieram na BL i sie pytam ponownie czy mam zablokowane
    polaczenia..tak, prosze to sprawdzic dokladnie..mija 3 minuty..tak mam.
    No to mowie, ze skladam reklaamcje bo cos nie dziala ta blokada.
    A teraz pytania. Zaluzmy, ze mam malego brata ktory chcialby sie dorwac
    do hotline-taki wyglop z kolegami i wydzwonil naprzyklad 100-200- czy
    400 zeta.
    Rozumiem, ze nie muszialbym za to placic?? Operator nie swiadczyl
    nalezycie uslugi, wiec odpowiedzialnosc nie lezy po mojej stronie.
    Dobrze, ze nie mialem takiej historii, bo napewno bylyby dzezy, a ja
    chce miec tel i neta.