  • Data: 2005-08-10 13:45:43
    Temat: Re: operator-zablokowanie-a jednak dziala
    Od: Mariusz Zielinski <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Szweicer wrote:

    [...]
    > Z pierwszym się zgadzam, z drugim nie. Jeśli pracownik jest dupa, to
    > trzeba to wykazać jak najszybciej. Może jakaś babcia też sobie założy
    > blokadę, a tu wnuczuś przyjedzie i zadzwoni do Kasi Figury? A babcia się
    > boi wszystkich urzędów (w końcu dla niej telefony to też urząd, gorszy
    > może od komornika) i zapłaci?

    Chodziło mi o to, że nie warto eksploatować tej nieprawidłowości. Dlaczego
    chcesz bawić się czyimś kosztem tylko dlatego, że popełnił błąd w pracy ?
    Jeśli zabezpieczenie nie zadziałało a ty się zagapiłeś albo ktoś wywinął ci
    numer to nie ma wyjścia ale jeśli świadomie to eksploatujesz to narażasz
    inną osobę na to, że zapłaci za twoją zabawę :-(

    Jest to NTG ale myślę, że samo prawo bez zdrowych zasad moralnych niewiele
    znaczy.

    --
    Mariusz Zielinski