  • 11. Data: 2007-01-12 18:53:11
    Temat: Re: ojciec zmarł,częśc spadku po babce
    Od: "Monika" <a...@a...pl>

    No dzięki Wam dowiedziałam się kolejnej rzeczy-czym skutkuje wydziedziczenie
    a czym pominięcie.
    Dziekuję bardzo za oświecenie,wiem czego sie spodziewac.
    Jako dziecko nie lubiane przez rodzinę ojca ani przez niego samego po jego
    smierci zaczęłam miec jakies prawa w tej rodzinie.
    Dobrze że istnieje prawo ;-))

    Pozdrawiam i dziekuję
    Monika