  • 11. Data: 2006-12-16 09:07:51
    Temat: Re: ojciec, mała córka i potrzeba zrobienia siku :-)
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    news:elv93n$k4h$1@news.interia.pl...

    > "Rajmund Wrotek" <o...@m...com> wrote in message

    > Wariant 3.
    > Ojciec idzie do toalety z napisem "family".
    > Bardzo czesto widziałem cos takiego na lotniskach, przebieralniach na
    > basenach itp itd, tyle że nie w Polsce.

    No właśnie , nie w Polsce...
    Ja uwża, że z córka powinien iśc do damskiej. Do męskiej raczej nie chocby z
    uwagi na panów przy pisuarach - mogłoby im się to nie podobac, a w damskiej
    nie ma nic w tym stylu, są zamykne kabiny, więc obecnośc ojca z córką nie
    powinna nikogo krępowac.

    Pozdrawiam Przemek

  • 12. Data: 2006-12-16 10:42:02
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Baczek napisał(a):

    > Dlaczego glupie ? Chyba nie masz corki ?
    > Ja tez zawsze mam dylemat.

    Ja nie mam nigdy głupich dylematów, po prostu nie wymyslam sobie problemow.

    A jak juz chcesz soboe wymyslac problemy, to ten z molestowaniem tez wez
    pod uwage. Bo przeciez co moze dorosly facet robic z dziewczynka jesli
    zamykaja sie w kabinie w WC? Gazet nie czytasz, telewizji nie ogladasz,
    nie wiesz co sie teraz wyprawia??? :/ Ja bym na miejscu watkotworcy
    pozwolil dziecku zsikac sie w majtki... bedzie bezpieczniej i bez dylematow.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 13. Data: 2006-12-16 11:52:40
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "jh" <N...@r...kielce.com.pl> napisał w wiadomości
    > Wprawdzie mam synka, ale gdyby to była córa wolałbym do damskiej, bo:
    > - nie naraziłbym córki na zerkanie na kolesi przy pisuarach i dziwne
    > pytania :)

    ROTFL "Tato, co ten pan ma ?" "Kiełbaska mu wisi" "A dlaczego ty nie masz?"
    "Bo ja kochanie, zawsze pokazuję ci się w garniturze i pod krawatem, żebyś
    przypadkiem nie zaczęła przed 18-rokiem życia zastanawiać się czy dzieci na
    pewno biorą się z kapusty" ;)

    > - pewnie byłoby czyściej niż w męskiej :D

    oj, widać, że nie bywasz w damskich ;)

    > - nie prowokowałbym ewentualnych chorych pedofili

    A jak można prowokować pedofilów, przechodząc z kompletnie ubranym dzieckiem
    do kabiny?

    Czy to już nie ociera się o paranoję ? ;)

    Teraz mam spokój - syn chodzi sam (i pewno prowokuje pedofilów ;) ), ale
    zanim tak nie było, wchodziliśmy tam gdzie było bliżej, mniej ludzi itd

    I jak dotąd oboje żyjemy ;)

    Monika

  • 14. Data: 2006-12-16 17:16:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jh wrote:

    > Wprawdzie mam synka, ale gdyby to była córa wolałbym do damskiej, bo:
    > - nie naraziłbym córki na zerkanie na kolesi przy pisuarach i dziwne
    > pytania :)

    Jejku, jakie zgorszenie by było... A jak idziesz gdzieś z dzieckiem i w
    okolicy są psy, to robisz awanturę ich właścicielom, że nie mają majteczek?

    > - pewnie byłoby czyściej niż w męskiej :D

    Stereotyp.

    > - nie prowokowałbym ewentualnych chorych pedofili

    ROTFL

  • 15. Data: 2006-12-16 17:16:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rajmund Wrotek wrote:
> [...]
    > Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Zapoznaj się z Rozporządzeniem Ministra ds. Poprawności Politycznej "w
    sprawie sikania nieletnich".