    From: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [off topic]UWAGA Scjentolodzy również na tej grupie
    Date: Sat, 1 Mar 2003 11:15:33 +0100

    Pochwalony Jezus Chrystus

    Mam na imię Mirek Zawiślan, studiowałem na Politechnice Wrocławskiej,
    kierunek informatyka, z wyznania jestem katolikiem. W ciągu ostatnich 2,5
    roku byłem poddany manipulacji przez informatyka, który nazywał siebie moim
    przyjacielem. Okazał się zawodowym psychoterapeutą, którego działania nic
    nie miały wspólngo z kumpelstwem, lecz wyłącznie wiązały się z wyrachowaniem
    z korzyścią dla tej destrukcyjnej organizacji. Początkowa znajomość z czasem
    przerodziła się w usprawiedliwianie niedobrych działań scjentologów, który
    były im na rękę. W międzyczasie włamywano się do mojego komputera, śledzono
    mnie w internecie i kontrolowano i wywierano negatywny wpływ na ważne
    aspekty mojego życia. Manipulowano moimi decyzjami, emocjami[notoryczne
    frustrowanie] i probowano zmieniać moje wartosci, np poprzez książkę "Obudź
    w sobie olbrzyma" scjentologa Anthony Robinnsa. Wypytywano się o zarobki w
    mojej rodzinie. Ostatecznym celem miała być praca na rzecz scjentologów,
    którzy dla zatuszowanie swojej działalności wykorzystywali otoczke
    charytatywnosci, by się wzbogacić. Upraszam czytających tę grupę
    bezrobotnych, samotnych, w trudnej sytuacji zyciowej o ostrożność.

    Informacje jak sie obronic przed ta sektą i jak ona działa mozna
    znalezc na http://www.opoka.org.pl