  • 1. Data: 2003-03-01 10:15:33
    Temat: [off topic]UWAGA Scjentolodzy również na tej grupie
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>

    Pochwalony Jezus Chrystus

    Mam na imię Mirek Zawiślan, studiowałem na Politechnice Wrocławskiej,
    kierunek informatyka, z wyznania jestem katolikiem. W ciągu ostatnich 2,5
    roku byłem poddany manipulacji przez informatyka, który nazywał siebie moim
    przyjacielem. Okazał się zawodowym psychoterapeutą, którego działania nic
    nie miały wspólngo z kumpelstwem, lecz wyłącznie wiązały się z wyrachowaniem
    z korzyścią dla tej destrukcyjnej organizacji. Początkowa znajomość z czasem
    przerodziła się w usprawiedliwianie niedobrych działań scjentologów, który
    były im na rękę. W międzyczasie włamywano się do mojego komputera, śledzono
    mnie w internecie i kontrolowano i wywierano negatywny wpływ na ważne
    aspekty mojego życia. Manipulowano moimi decyzjami, emocjami[notoryczne
    frustrowanie] i probowano zmieniać moje wartosci, np poprzez książkę "Obudź
    w sobie olbrzyma" scjentologa Anthony Robinnsa. Wypytywano się o zarobki w
    mojej rodzinie. Ostatecznym celem miała być praca na rzecz scjentologów,
    którzy dla zatuszowanie swojej działalności wykorzystywali otoczke
    charytatywnosci, by się wzbogacić. Upraszam czytających tę grupę
    bezrobotnych, samotnych, w trudnej sytuacji zyciowej o ostrożność.

    Informacje jak sie obronic przed ta sektą i jak ona działa mozna
    znalezc na http://www.opoka.org.pl

  • 2. Data: 2003-03-01 10:33:09
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net>

    Spowiedź?

    --
    Dawid Szymański aka SQ6EMM
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity,

  • 3. Data: 2003-03-01 11:22:39
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Mam na imię Mirek Zawiślan, studiowałem na Politechnice Wrocławskiej,
    > kierunek informatyka, z wyznania jestem katolikiem.

    No i co, ze jestes katolikiem?

    Daj sobie spokoj czlowieczku.

    Konrad

  • 4. Data: 2003-03-01 12:00:34
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Dawid Szymański <d...@a...net> ihn
    news:slrnb612t2.5u0.dawszy@foo.arhea.net: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Only two things are infinite, the universe and human stupidity,
    > and I'm not sure about the former.

    Gdybyś tak przeczytał swoją sygnaturkę i pomyślał przed zacydowaniem
    całego postu, to może Einstein by się w grobie nie przewracał ;oP

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 5. Data: 2003-03-01 13:00:49
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Miroslaw Zawislan <p...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3q1b1$kp4$...@a...dialog.net.pl...
    > Pochwalony Jezus Chrystus
    >
    > Mam na imię Mirek Zawiślan, studiowałem na Politechnice Wrocławskiej,
    > kierunek informatyka, z wyznania jestem katolikiem.

    hm to nie jestes taki smarkaty a taki wpływowy i nawiedzony ,słaby? nie
    rozumiem takiego postępowania a juz wiele slyszałam o takich sektach lecz
    pojąc nie mogą jak może drugi smiertelnik na mnie tak wpłynąc ... a co to ma
    do rzeczy katatolik ,babtysta czy jakis jeszcze inny ?

    Sandra

  • 6. Data: 2003-03-01 13:33:14
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net>

    In article <X...@1...0.0.1>, Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    wrote:
    > Gdybyś tak przeczytał swoją sygnaturkę i pomyślał przed zacydowaniem
    > całego postu, to może Einstein by się w grobie nie przewracał ;oP

    'zacydowaniem' ?:)

    No to mamy pat :)

  • 7. Data: 2003-03-01 14:01:38
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Dawid Szymański <d...@a...net> ihn
    news:slrnb61den.679.dawszy@foo.arhea.net: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > 'zacydowaniem' ?:)

    Słyszałeś o literówkach?
    IMVHO bezmyślny brak wycięcia zbędnego cytatu nie jest równoważny
    literówce, ale ja z tych co to truskawki cukrem...

  • 8. Data: 2003-03-01 15:18:28
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net>

    Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:
    > Słyszałeś o literówkach?
    > IMVHO bezmyślny brak wycięcia zbędnego cytatu nie jest równoważny
    > literówce, ale ja z tych co to truskawki cukrem...

    Słyszałeś o 'zajęty, wściekły, że musi pracować w sobotę, zmęczony,
    nie wie co się dzieje wokół, a o co chodzi?'

    EndOfThread

  • 9. Data: 2003-03-01 15:49:06
    Od: <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    to ma
    > do rzeczy katatolik ,babtysta czy jakis jeszcze inny ?

    Pytasz Sandro co to ma do rzeczy, odpowiem Ci dość lapidarie ale
    konkretnie:
    ma bardzo wiele. Do psychiki każdego człowieka pasuje trochę inny klucz
    tzw "wejścia".
    Oczywiscie łatwiej jest go ustalić gdy podana jest juz jedna bardzo
    szeroka zmienna
    jaką niewątpliwie stanowi religia.
    pozdrawiam
    ---
    kleks

  • 10. Data: 2003-03-01 19:49:07
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3qicv$k65$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > tzw "wejścia".
    > Oczywiscie łatwiej jest go ustalić gdy podana jest juz jedna bardzo

    e tam bajanie i tyle ... religia ? jesli faktcznie sie jest wierzącym /
    obojętnie jakiego wyznania/ to takie nawiedzenie przez śmiertelnika
    udajacego samego Wszechmogacego juz jest jakimś chorym zjawiskiem ...

    Sandra