  • Data: 2005-10-02 12:26:47
    Temat: odwlekanie przez bank decyzji w sprawie kredytu hipotecznego
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Co moge zrobic poza zmiana banku jesli po 7 tygodniach oczekiwania
    nadal nie mam decyzji kredytowej? Pracownicy banku zwodzili mnie
    zapewnieniami, ze wszystko bedzie na czas, a tymczasem wlasnie minal
    termin platnosci i kazdy dzien zwloki kosztuje mnie 200,00 PLN
    indeksacji i odsetek dla developera. W dniu, na ktory przypadal termin
    platnosci uzyskalem w banku informacje, ze decyzja bedzie za 2 tygodnie.
    Czyli 9 tygodni od zlozeniu wniosku! Oczywiscie taka sama to moze byc
    prawda jak inne dotychczasowe zapewnienia.

    Czy bank jest calkowicie bezkarny? Czy mam jakas mozliwosc wymuszenia na
    nich terminowego i prawidlowego wykonania uslugi, ktorej sie podjeli?
    Arbitraz bankowy?

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad