    From: "eliza" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odwieszenie kary
    Date: Thu, 15 Mar 2007 08:37:12 +0100

    Witam
    mam nastepujacy problem:
    - w 2005 roku zapadl wyrok 10 miesiecy w zawieszeniu na 3 lata
    -mialam zaplacic grzywne ( zapłacilam) i naprawic szkode jaka wyrzadzilam
    pokrzywdzonemu ( odac kase do firmy)
    -niestety jestem na bezrobociu i samotnie wychuje corke, wiec nie mam z
    czego oddac ( nhie, ze nie chce tylko poprostu nie mam)
    Dostalam teraz wezwanie, zeby przedstawic dokumenty potwierdzajace spalate
    dlugu, pod rygorem odwieszenia kary pozbvawienia wolnosci
    Napisalam wczoraj pismo z prosba o poczekanie jeszcze dwoch miesiecy,
    opisalam moja sytuacje i zaproponowalam odpracowaniedlugu ( wolontariat w
    hospicjum, szpitali, itp )
    Nie wim , czy to ma sens.
    Moze ktos wie, w jaki sposob odwieszaja kare, czy jest rozprawa, ile ma sie
    czasu na odwolanie, czy wogole jest mozliwosc odwolania, bo ja nie wiem.
    czy dam rade sama sie jakos wybronic, czy musze miec obrońce.
    Czytałam, ze jest mozliwosc odroczenia wykonania kary art.150 ( nie jestem
    pewna )
    dziekuje z gory za pomoc
    pozdarwiam
    monika