  • Data: 2007-03-15 21:49:35
    Temat: Re: odwieszenie kary
    Od: "Washko" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Mar, 08:37, "eliza" <n...@n...pl> wrote:
    > Witam
    > mam nastepujacy problem:
    > - w 2005 roku zapadl wyrok 10 miesiecy w zawieszeniu na 3 lata
    > -mialam zaplacic grzywne ( zapłacilam) i naprawic szkode jaka wyrzadzilam
    > pokrzywdzonemu ( odac kase do firmy)
    > -niestety jestem na bezrobociu i samotnie wychuje corke, wiec nie mam z
    > czego oddac ( nhie, ze nie chce tylko poprostu nie mam)
    > Dostalam teraz wezwanie, zeby przedstawic dokumenty potwierdzajace spalate
    > dlugu, pod rygorem odwieszenia kary pozbvawienia wolnosci
    > Napisalam wczoraj pismo z prosba o poczekanie jeszcze dwoch miesiecy,
> [...]

    Jeśli porozumiesz się z pokrzywdzonym,. to sąd nie nakaże wykonania
    kary. Jeśli jednak tego nie zrobisz, to może się tak stać, że
    dostaniesz skierowanie do więzienia. Zawsze jednak wcześniej ma
    miejsce posiedzenie sądu, o którym będziesz poinformowana i możesz się
    stawić. Wtedy będzie czas na przedstawienie swoich racji (i tu bardzo
    się przyda ugoda) i w zależności od uznania sądu zapadnie odpowiednie
    postanowienie. Adwokat na tym etapie nie jest potrzebny. Sąd orzekać
    będzie na podstawie art. 75 par. 2 Kodeksu karnego i art. 178 par. 2
    Kodeksu karnego wykonawczego.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Waszczynski
    http://washko.wordpress.com