eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › odszkodowanie za bledy tpsa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2006-12-18 01:43:21
    Temat: odszkodowanie za bledy tpsa
    Od: "aaa" <a...@W...pl>

    Mam telefon w TPSA... Pol roku temu przenioslem usluge dostepu do internetu
    na inny telefon (w telepunkcie pisemnie za potwierdzeniem), jednak oplaty
    dalej byly naliczane. Przez panujacy tam balagan (tym sie teraz tlumacza)
    kolejne telefoniczne reklamacje wprowadzily jeszcze wieksze, wrecz
    kuriozalne nieprawidlowosci w naliczaniu. Do wyjasnienia sprawy postanowilem
    nie placic rachunkow (kazdy byl w wysokosci 400-500zl a w czasie
    rozpatrywania reklamacji nie sa naliczane odsetki ani podejmowane inne
    dzialania z tytulu nieterminowosci). Po ponad polrocznej przepychance z
    infolinia zlozylem skarge, w wyniku czego TPSA przyznala mi racje - jeszcze
    nie w tym a w nastepnym okresie rozliczeniowym wszystkie faktury maja byc
    skorygowane, a oplatami "dociazony" ten drugi abonent. W miedzyczasie, w
    przerwie pomiedzy zamknieciem przez TPSA jednej reklamacji a
    zgloszeniem kolejnej, zostal zablokowany telefon (pol. wychodzace) a
    zaleglosc przekazana do firmy windykacyjnej. Do dnia dzisiejszego, pomimo
    uznania reklamacji, mam zablokowany telefon (jak rowniez neka mnie firma
    windykacyjna z Poznania). W ramach abonamentu mam bezplatne minuty, ktore w
    danym miesiacu powinienem wykorzystac - oczywiscie wedlug TPSA przepadly a
    ja bede musial za nie zaplacic. Reasumujac:
    1. Czy w zwiazku z tym, ze przez bledy TPSA nie moge korzystac z telefonu i
    pakietu minut, moge dochodzic zwrotu abonamentu za ten okres (fakt ze nie
    placilem, ale dlaczego mialbym nadplacic ponad 2000 zl, ktore potem TPSA
    oddalaby bez odsetek)?
    2. Czy powinienem dochodzic jakiegos odszkodowania?
    - kilkanascie reklamacji, za kazdym razem tlumaczenie przez 30-40 minut
    pracownikowi infolinii calej sprawy, co doprowadzalo mnie do pasji (bywalo,
    ze po 30 minutach rozmowe rozlaczalo i trzeba bylo sprawe tlumaczyc komus
    innemu od nowa...)
    - zmiana abonenta uslugi to sprawa banalna, ale walka jaka musialem stoczyc
    (z panujacym tam balaganem i niekompetencja) dla postronnego obserwatora
    wyglada na uporczywe i zlosliwe dzialanie tej firmy na moja szkode
    - zablokowany telefon (do dzis), co narazilo mnie na duze straty i zmusilo
    do zmiany operatora (voip co wiazalo sie z zakupem sprzetu specjalnie do
    tego celu)
    - bede musial skladac osobne reklamacje: na fakture, ktora przyjdzie w
    najblizszym czasie (bo za pozno na poprawienie a za wczesnie na fv
    korygujaca) oraz za naliczone gdzies po drodze odsetki...
    - w dalszym ciagu meczenie mnie przez firme windykacyjna (infolinia
    twierdzi, ze nie maja na to wplywu)




  • 2. Data: 2006-12-18 22:35:02
    Temat: Re: odszkodowanie za bledy tpsa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "aaa" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:em4rnn$3op$1@opal.futuro.pl...

    Uważam, ze powinieneś im płacić bezsporną część faktury zaznaczając w przelewie
    za co płacisz.
    Wówczas wyłączenie telefonu było by bezprawne. W przeciwnym wypadku mieli rację,
    bo Twoja reklamacja nie dotyczyła całego rachunku, tylko części.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1