  • 1. Data: 2006-01-26 14:55:05
    Temat: odszkodowanie z PZU
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    witam
    w okresie przedswiatecznym na jednej z dziur zlamalem resor w samochodzie
    fakt ten zglosilem do zarzadu drog w celu uzyskania odszkodowania
    PZU przyslalo mi kosztorys i wycenili naprawe na ok 680pln, posprawdzalem
    ceny resorow i koszt wyminay i calosc to ok 1000 1300pln wiec nie zgodzielm
    sie na to odszkodowanie ale nie podpisywalem nic tylko z urzednikiem ktory
    przygotowal kosztorys uzgodnilem ze jeszcze sie zastanowie odnosnie tego czy
    akceptuje ich warunki w trakcie tej rozmowy poinformowal mnie tylko ze on
    przejrzy jeszcze raz ten kosztorys i przysle mi decyzje;
    na tym spotkaniu dal mi tylko do podpisania oswiadczenie ze samochod nie byl
    naprawiany (jestem pierwszym wlascicielm w kraju; auto sprowadzone z
    zagranicy)
    dzisiaj dostalem pisemko ze PZU nie wyplaci mi odszkodowania poniewaz awaria
    nastapila w skutek wyeksplatowanei sie czesci
    czy jest to zgodne z prawem jesli dostalem kosztorys z konkretna kwota a
    teraz zmieniaja decyzje, dodam ze nie podpisywalem kwitkow typu ze akceptuje
    przyznana mi kwote badz sie zgadzam z ta kwota
    naprawe mialem zrobic we wlasnym zakresie a od PZU wziasc
    gotowke
    skoro zlamalem resor na dziurze to co ma do tego wyeksplatowanie sie czesci?
    jak dalej zalatwic ta sprawe???

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-01-26 19:21:16
    Temat: Re: odszkodowanie z PZU
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Aragorn napisał(a):

    > skoro zlamalem resor na dziurze to co ma do tego wyeksplatowanie sie czesci?

    Oni zapewne twierdzą że gdybyś miał "zdrowe" częsci to byś sobie resora
    nie złamał. A skad oni mogli przewidzieć, że ty będziesz jeżdził z
    wyekspaltowanymi częsciami, jakby wiedzieli to pewnie by dziurę zrobili
    mniejszą, albo załatali ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."