  • 1. Data: 2006-01-26 14:48:02
    Temat: Rozwiązanie umowy na czas określony, po przejsciu w umowę na czas nieokreślony
    Od: "Bartosz Borowiec" <b...@o...pl>

    Witam,

    Taka sytuacja: pewna firma świadczy mi usługę dostepu do internetu. Nie
    wdając się w szczegóły techniczne jest to lokalny operator. We wrześniu 2004
    podpisałem umowę na czas określony 12 miesięcy. W umowie jest pkt o
    3-miesięcznym wypowiedzieniu oraz o automatycznym przejściu na umowę na czas
    nieokreślony po tych 12 miesiącach. Jak łatwo policzyć od 09.2004 minęło
    więcej niż 12 miesięcy :-)
    Pytanie: Czy obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzienia w momencie
    przejscia w umowę na czas nieokreślony? Nie podpisywałem żadnych aneksów. Z
    góry dzięki!

    pzdr
    bb