  • Data: 2005-07-21 15:48:11
    Temat: odszkodowanie - wycena szkód
    Od: "agevinu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem poszkodowany w wypadku (byłem na rowerze). Szkody pokrywane są z OC
    sprawcy kolizji. Chodzi mi o szkode rzeczową.

    Firma ubezpieczeniowa oceniła koszt naprawy na 1122 zł co wg. mnie jest
    uczciwą kwotą. Jednak w informacji napisała mi że: "... przywrócenie stanu
    poprzedniego pojazdu stanowi nadmierny koszt. W związku z powyższym XXX jako
    zobowiązany do świadczenia pieniężnego odpowiadającego uszczerbkowi w majątku
    poszkodowanego wynikłemu wskutek zaistnienia szkody, ustaliło wysokość szkody
    metodą różncową."

    W skrócie polega to na odjęciu od wartości roweru po kolizji od wartości
    przed. Czyli wg nich 700 - 100 = 600 zł. i tyle chcą mi dać. Mi to w ogóle nie
    odpowiada.

    Chcę napisać odwołanie. Czy macie jakieś sugestie, porady. Jeśli jest to temat
    czesto poruszany to po jakich zwrotach szukać w archiwum, bo na razie nic nie
    znalałem.

    z góry dzięki
    agevinu