  • 1. Data: 2003-02-28 22:45:23
    Temat: odszkodowanie ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    Jak juz przy okazji jakiegos posta pisalem - pewna firma oskarzyla
    mnie o brak zaplaty 3 FV wystawionych przez nich na moje dane,
    przy czym nigdy nie zawieralem z nia umowy ani nie korzystalem z
    jej uslug. Mysle, ze firma ta zdaje sobie z tego doskonale sprawe,
    mimo to perfidnie ciagnie sprawe jak moze i probuje odemnie
    wyludzic w ten sposob ponad 600 pln. Lada dzien powinienem
    wytoczona przez nich sprawe wygrac. I tu mam pytanie...

    Choruje na nerwice - cala sprawa bardzo mnie oburzyla i wplynela
    na znaczne pogorszenie mojego zdrowia (moze o tym zaswiadczyc
    paru lekarzy). Czy po wygraniu sprawy moge domagac sie z tego
    tytulu odszkodowania ? Na jakiej podstawie i jak to w praktyce
    wyglada - ile mozna od takich cwaniakow wyciagnac $$$ ?
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006