  • Data: 2004-06-19 17:13:37
    Temat: odszkodowanie
    Od: "D" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Złamałem niedawno na siłowni palec u stopy. Niestety jestem gapa i nie
    ubezpieczyłem się na początku roku akademickiego na studiach. Nie pracuję -
    to wogóle nie jestem ubezpieczony, abym mógł wyciągnąć jakieś odszkodowanie.
    Ale pomyślałem, że może przysługuje mi prawo odszkodowania od OSiRu, gdzie
    znajduje się siłownia na której doszlo do wypadku? Czy posiadając miesięczny
    karnet na takiej siłowni, mam jakieś ubezpieczenie??? Czy mam jakieś szanse
    na odszkodowanie?

    Pozdrawiam
    Dawid