  • Data: 2005-02-02 09:01:11
    Temat: odstapienie od umowy darowizny
    Od: abc<m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do Państwa następujące pytanie. Moja babcia przepisała swojej córce , w
    zamian za opiekę połowę domu.Mija juz prawie rok czasu, a babcia nie ma
    należytej opieki, córka nie interesuję sie nią, nie odwiedziła nawet w święta.To ja
    opiekuję sie babcią, która ma problem z poruszaniem się, pielęgnuje ją, gotuje
    robię zakupy.Babcia bardzo żałuj e faktu przepisania domu na córkę, chciałaby
    odstąpić od tej umowy. Czy i jak można to zrobic?? Nadmieniam, iż córka po
    przepisaniu budynku wymieniła okna i drzwi w dwóch pokojach, więc babcia
    poczuwa sie do zwrotu jej poniesionych kosztów, z tym że w ratach. Jakie są
    możliwości odstąpienia od tej umowy.Uprzejmie proszę, w imieniu babci o
    informacje na ten temat. Z góry dziękuje...

    -> http://usenet.pomocprawna.info