  • Data: 2007-05-28 09:50:11
    Temat: odsetki karne
    Od: JS <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam umowę z deweloperem od którego kupuję mieszkanie. Jak to bywa -
    deweloper ma opóźnienia w oddaniu mieszkania. W umowie jest pkt. dotyczący
    odsetek karnych, jednak mam pewną wątpliwość jak go interpretować. Treść:
    "
    W przypadku zwłoki Sprzedającego w wydaniu Kupującemu lokalu, w terminie do
    dnia 31 maja 2007, Sprzedający zapłaci Kupującemu kary umowne liczone od
    dokonanych wpłat(...) w wysokości równej odsetkom ustawowym za każdy dzień
    zwłoki, nie więcej jednak niż kwotę stanowiącą równowartość 5% całkowitej
    ceny(...)"

    Najważniejsze pytanie:
    Jak interpretować ten termin 31 maja 2007 roku? Czego on dotyczy?

    --
    JS