  • 21. Data: 2011-07-28 12:22:37
    Temat: Re: odrzucenie spadku kiedy nie ma aktu zgonu i tak dalej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-28 14:12, Andrzej Ława pisze:

    > Słyszałem.

    No widzisz jak chodzą wieści w internecie że nie jest m pedofilem to
    trzeba wezwać te osoby na świadków i dowód jest :)

    > A kto mówi o karnym?
    >
    > W kontekście prawa cywilnego, np. chcę ci dać wymówienie i w
    > uzasadnieniu piszę, że jesteś pedofilem. Udowodnij, że nie jesteś.

    Ciężar dowodu w sprawie z zakresu prawa pracy jest inny. Pracodawca
    udowodnia że wypowiedzenie było uzasadnione.
    Jak się nie znasz na ciężarze dowodów to po co się odzywasz? Po co tak
    eksponujesz swoją niewiedzę? Jesteś jakim masochistą czy jak ?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 22. Data: 2011-07-28 12:32:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.07.2011 14:22, Johnson pisze:

    > No widzisz jak chodzą wieści w internecie że nie jest m pedofilem to
    > trzeba wezwać te osoby na świadków i dowód jest :)

    Ktoś twierdzi, że jesteś.

    Udowodnij, że nie jesteś.

    Żebyś się nie czepiał: zamiast "bycia pedofilem" wstaw sobie cokolwiek
    co będzie sprawą stricte z KC.

  • 23. Data: 2011-07-28 12:53:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-28 14:32, Andrzej Ława pisze:

    > Ktoś twierdzi, że jesteś.
    >
    > Udowodnij, że nie jesteś.

    Skąd wiesz że nie jestem ?
    Mam wrażenie że to już było ;)

    > Żebyś się nie czepiał: zamiast "bycia pedofilem" wstaw sobie cokolwiek
    > co będzie sprawą stricte z KC.

    Przecież to niczego nie zmieni. Art. 6 kc zawsze obowiązuje.

  • 24. Data: 2011-07-28 13:32:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.07.2011 14:53, Johnson pisze:

    > Skąd wiesz że nie jestem ?
    > Mam wrażenie że to już było ;)

    Czyli dobrowolnie przyznajesz się, że jesteś? OK, proszę uprzejmie ;->

    > Przecież to niczego nie zmieni. Art. 6 kc zawsze obowiązuje.

    Zatem skoro ty chcesz od kogoś kasy z tytułu odziedziczonego długu -
    udowodnij, że ten ktoś wiedział o śmierci spadkodawcy, nie zareagował na
    czas i tym samym odziedziczył "domyślnie".

  • 25. Data: 2011-07-28 13:40:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-28 15:32, Andrzej Ława pisze:

    > Czyli dobrowolnie przyznajesz się, że jesteś? OK, proszę uprzejmie ;->

    Znów pokazujesz braki logicznego rozumowania, ale mniejsza o to, bo to
    zbyt łatwe ciągle ci to wytykać ;)

    > Zatem skoro ty chcesz od kogoś kasy z tytułu odziedziczonego długu -
    > udowodnij, że ten ktoś wiedział o śmierci spadkodawcy, nie zareagował na
    > czas i tym samym odziedziczył "domyślnie".

    Dobra napiszę dla ciebie drukowanymi literami:
    JEŚLI MINIE 6 MIESIĘCY OD ŚMIERCI SPADKODAWCY SĄD PRZYJMIE, ŻE
    OŚWIADCZENIE SPADKOWE NIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE - A WIĘC AUTOMAGICZNIE
    NASTĄPIŁO PRZYJĘCIE SPADKU.
    JEŚLI SPADKODAWCA PODNIESIE OKOLICZNOŚĆ ŻE TERMIN POCZĄTKOWY DO ZŁOŻENIA
    OŚWIADCZENIA SPADKOWEGO ROZPOCZĄŁ BIEG PÓŹNIEJ NIŻ ŚMIERĆ SPADKODAWCY,
    TO ZGODNIE Z ART. 6 K.C., OBOWIĄZANY JEST OKOLICZNOŚĆ TĘ UDOWODNIĆ.

    I czego nie rozumiesz?

  • 26. Data: 2011-07-28 13:41:49
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.07.2011 15:40, Johnson pisze:

    > JEŚLI SPADKODAWCA PODNIESIE OKOLICZNOŚĆ ŻE TERMIN POCZĄTKOWY DO ZŁOŻENIA
    > OŚWIADCZENIA SPADKOWEGO ROZPOCZĄŁ BIEG PÓŹNIEJ NIŻ ŚMIERĆ SPADKODAWCY,
    > TO ZGODNIE Z ART. 6 K.C., OBOWIĄZANY JEST OKOLICZNOŚĆ TĘ UDOWODNIĆ.

    "Nikt mnie o zgonie nie zawiadomił".

    > I czego nie rozumiesz?

    Zadam ci to samo pytanie.

  • 27. Data: 2011-07-28 13:44:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-28 15:41, Andrzej Ława pisze:

    > "Nikt mnie o zgonie nie zawiadomił".

    Dokształć się i doczytaj art. 227-309 kpc.

    > Zadam ci to samo pytanie.

    Ja wszystko rozumiem. Silę się tylko by dostosować się do twojego
    poziomu. Może po prostu nie najlepiej mi to wychodzi ;)

  • 28. Data: 2011-07-28 13:45:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    OK, ale nudne się to zrobiło i nie ma więcej czasu.

  • 29. Data: 2011-07-28 15:00:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.07.2011 15:44, Johnson pisze:

    > Dokształć się i doczytaj art. 227-309 kpc.

    A konkretnie?

    Bo np. faktem powszechnie znanym jest to, że ludzie nie są jasnowidzami
    i o ile sami nie natkną się na zwłoki lub od kogoś nie dowiedzą się o
    czyjejś śmierci - nie będą o zgonie wiedzieć, nawet bliskiej rodziny.

    Na zwłoki się nie natknął, nikt mu o zgonie nie powiedział, kontaktów
    regularnych nie utrzymywał... twierdzisz, że kłamie? Udowodnij!

    > Ja wszystko rozumiem.

    ROTFL

    Wszystko wiesz, wszystko rozumiesz, wszystko potrafisz.

    A jak wyłupiesz prąd i benzynę...

  • 30. Data: 2011-07-28 16:19:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > OŚWIADCZENIA SPADKOWEGO ROZPOCZĄŁ BIEG PÓŹNIEJ NIŻ ŚMIERĆ SPADKODAWCY, TO
    > ZGODNIE Z ART. 6 K.C., OBOWIĄZANY JEST OKOLICZNOŚĆ TĘ UDOWODNIĆ.

    I podniesie, że o śmierci spadkodawcy dowiedział się dopiero od sądu, któy
    go o tym powiadomił. To na tyle prawdopodobne, ze osoba, która chciałaby
    obalić to twierdzenie bedzie musiała wykazać, że spadkobierca wiedział
    wcześniej.