  • Data: 2008-04-21 16:24:42
    Temat: odpowiedzialność za długi współmałżonka
    Od: Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałbym zapytać, czy istnieje możliwość skutecznego uchylenia się od
    odpowiedzialności za długi żony, jeśli należność powstała przed
    zawarciem małżeństwa. Wyrok żona otrzymała w 2004 roku, kiedy już
    byliśmy małżeństwem (jednak nikt mnie wtedy do sądu nie wzywał),
    wezwanie do zapłaty dostałem dziś... bo egzekucja wobec mojej żony była
    nieskuteczna (nie osiąga dochodów).

    Dodam, że o istnieniu długu nie wiedziałem w momencie zawierania małżeństwa.

    Będę wdzięczny za pomoc, bo nie ukrywam, że kwota dla mnie jest z wzięta
    z kosmosu i jestem nieco... przerażony.

    | Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
    There is no such thing as overkill, there is
    only "where's the ammunition" question.