    From: "Paweł" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpowiedzialność pośrednika
    Date: 30 Jul 2006 13:39:32 +0200

    Witam
    Niedawno kupiłem mieszkanie. Wprowadzam się za miesiąc i została do spłacenia
    jeszcze jedna część ceny. Kiedy ostatnio byłem obejrzeć blok, okazało się, że
    obok - za ścianą mojego pokoju jest blokowa rozdzielnia prądu, czego wchodząc na
    klatkę nie widać - na zewnątrz bloku po prostu widać, że obok nie ma balkonu, a
    na klatce drzwi obok to najnormalniej wejście do mieszkania, które okazuje się
    jest mniejsze o jeden pokój i tam właśnie jest ta rozdzielnia.
    Kiedy pośrednik pokazywał mi mieszkanie, nic o tym nie wspomniał, nie pokazał mi
    bloku na zewnątz. Kiedy pytałem byłą właścicielkę o sąsiadów, też nic nie
    powiedziała.
    Czy teraz, kiedy jest już podpisana umowa notarialna mogę jakość dochodzić
    swoich praw? Żądać od pośrednika zwrotu kosztów pośrednictwa za nierzetelne
    pokazanie bloku albo od właścicielki opuszczenia ceny mieszkania z powodu
    zatajenia tego faktu?
    DO kogo mogę napisać wniosek o zbadanie pola magnetycznego mieszkania?
    Administracja osiedla?