eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedz z UOKiK Plus GSModpowiedz z UOKiK Plus GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "ulver" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpowiedz z UOKiK Plus GSM
    Date: Thu, 23 Dec 2004 17:23:25 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <cqer90$fbd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.234.14
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1103818848 15725 212.160.234.14 (23 Dec 2004 16:20:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2004 16:20:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:265176
    [ ukryj nagłówki ]

    Otrzymalem dzis taka odpowiedz:


    Szanowny Panie, w odpowiedzi na Pańskie pismo Urząd Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów informuje, że operator telefoniczny (w Pańskim przypadku Plus
    GSM) ma obowiązek poinformowania abonentów o planowanych podwyżkach opłat na
    piśmie z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca.

    Po otrzymaniu pisemnej informacji przysługuje abonentowi
    prawo do podjęcia decyzji o trwaniu w umowie na zmienionych warunkach, bądź
    odstąpieniu od niej. Uprawnienie do odstąpienia od umowy w takiej sytuacji
    powinno być sformułowane w samym regulaminie usług telekomunikacyjnych,
    jednakże operator nie ma obowiązku zamieszczania tej informacji w
    regulaminie, gdyż jest to uprawnienie mające swe źródło w ustawie.

    W powyższej sprawie ma Pan prawo do odstąpienia od umowy bez
    kary za złamanie umowy, jednakże należy się liczyć z możliwością poniesienia
    kosztów związanych z rozliczeniem za telefon (o ile był on zakupiony w tzw.
    "promocji"). Terminy odstąpienia od umowy w takich przypadkach powinny być
    określone w regulaminie usług telekomunikacyjnych. W chwili obecnej Urząd
    Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie wyjaśniające w
    sprawie zwrotu kosztów związanych z rozliczeniem za telefon. Urząd Ochrony
    Konkurencji i Konsumentów przeprasza również za opóźnienia w udzielaniu
    odpowiedzi.



    Czyli mozna rozwiazac umowe bez kary , tylko ten telefon....



    Pozdrawiam

    ulver



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1