eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedz z UOKiK Plus GSM › odpowiedz z UOKiK Plus GSM
  • Data: 2004-12-23 16:23:25
    Temat: odpowiedz z UOKiK Plus GSM
    Od: "ulver" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Otrzymalem dzis taka odpowiedz:


    Szanowny Panie, w odpowiedzi na Pańskie pismo Urząd Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów informuje, że operator telefoniczny (w Pańskim przypadku Plus
    GSM) ma obowiązek poinformowania abonentów o planowanych podwyżkach opłat na
    piśmie z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca.

    Po otrzymaniu pisemnej informacji przysługuje abonentowi
    prawo do podjęcia decyzji o trwaniu w umowie na zmienionych warunkach, bądź
    odstąpieniu od niej. Uprawnienie do odstąpienia od umowy w takiej sytuacji
    powinno być sformułowane w samym regulaminie usług telekomunikacyjnych,
    jednakże operator nie ma obowiązku zamieszczania tej informacji w
    regulaminie, gdyż jest to uprawnienie mające swe źródło w ustawie.

    W powyższej sprawie ma Pan prawo do odstąpienia od umowy bez
    kary za złamanie umowy, jednakże należy się liczyć z możliwością poniesienia
    kosztów związanych z rozliczeniem za telefon (o ile był on zakupiony w tzw.
    "promocji"). Terminy odstąpienia od umowy w takich przypadkach powinny być
    określone w regulaminie usług telekomunikacyjnych. W chwili obecnej Urząd
    Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie wyjaśniające w
    sprawie zwrotu kosztów związanych z rozliczeniem za telefon. Urząd Ochrony
    Konkurencji i Konsumentów przeprasza również za opóźnienia w udzielaniu
    odpowiedzi.



    Czyli mozna rozwiazac umowe bez kary , tylko ten telefon....



    Pozdrawiam

    ulver



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1