  • 1. Data: 2010-10-11 18:12:30
    Temat: odpowiedz sądu na moje odwołanie...
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Sprawa jest taka:
    Dostałem nakaz zapłaty za coś co nie nie dotyczy mnie - chodzi o to ze pod
    tym samym adresem były zarejestrowane 2 działalności, moja i druga, nazwisko
    to samo - inny NIP.
    Osoba ktorej dotyczą zobowiązania po prostu zbankrutowała i zamknęła
    działalność.

    firma składająca do sądu papiery wyciągnęła z gminy informację ze pod tym
    adresem istnieje firma obywatela "W" o regonie XXXXXX.
    złożyli papiery do sądu z takim pismem od gminy + ksera niezapłaconych
    faktur z innym NIP'em.

    Odwołałem się od nakazu zapłaty pisząc im ze to nie ja, ze pod jednym
    adresem były 2 firmy i ze to nie na mine były tamte faktury + jako załącznik
    podałem moje zaświadczeine o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
    gdzie wyraznie jest podane ze ja posiadam inny NIP.

    i teraz otrzymałem pismo ze mam uzupełnić braki formalne:
    - podać czy nakaz zapłaty zaskarżam w całości czy w części (rozumien ze
    musze napisac ze w całości...)
    -złożenie odpisu sprzeciwu od nakazu zapłaty wraz z odpisem załącznika pod
    rygorem odrzucenia sprzeciwu nakazu zapłaty.

    czy mam po prostu 2 raz przesłać to co przesłałem im za pierwszym razem ??
    dobze kombinuję ??

    Pozdrawiam
    Marcin W.

  • 2. Data: 2010-10-11 18:24:57
    Temat: Re: odpowiedz sądu na moje odwołanie...
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert"

    > czy mam po prostu 2 raz przesłać to co przesłałem im za pierwszym razem ??
    > dobze kombinuję ??

    dobrze
    do sądu zawsze w 2 egzemplarzach
    bo jeden zostaje w sądzie a dugi idzie do strony przeciwnej
    ( sąd nie bawi się w robienie odbitek)

    macso

  • 3. Data: 2010-10-11 18:32:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "macso" <m...@g...pl> napisał

    > dobrze
    > do sądu zawsze w 2 egzemplarzach
    > bo jeden zostaje w sądzie a dugi idzie do strony przeciwnej
    > ( sąd nie bawi się w robienie odbitek)

    Mimo że skopiowanie tych trzech kartek kosztowałoby 10x mniej niż
    wzywanie strony do dosterczenia ich. :|

  • 4. Data: 2010-10-11 18:33:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/11/2010 1:12 PM, Marcin Wajnert wrote:
> [...]
    > to samo - inny NIP.
    > Osoba ktorej dotyczą zobowiązania po prostu zbankrutowała i zamknęła

    a ty przypadkiem kwiatami nie handlujesz?

    masz poczytaj sobie identyczny koszmarek.

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,5792036,Jak
    _miasto_Starczewskich_komornikiem_zameczylo.html

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,5818931,Kom
    ornik_juz_nie_gnebi_panstwa_Starczewskich.html

  • 5. Data: 2010-10-11 19:06:13
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <

    > Mimo że skopiowanie tych trzech kartek kosztowałoby 10x mniej niż wzywanie
    > strony do dosterczenia ich. :|

    sądu nie kosztuje sąd sobie to skrupulatnie liczy i dopisuje do rachunku
    przegranego

    macso

  • 6. Data: 2010-10-11 19:10:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "macso" <m...@g...pl> napisał

    > sądu nie kosztuje sąd sobie to skrupulatnie liczy i dopisuje do
    > rachunku przegranego

    Akurat te wydatki nie:
    5.2.
    "Wydatki związane z doręczaniem pism sądowych nie obciążają stron."

  • 7. Data: 2010-10-11 22:42:55
    Od: " 666" <z...@N...gazeta.pl>

    I dlatego dostałem wezwanie ZPO do uzupełnienia wpisu o 60 gr (sześćdziesiąt
    groszy).

    -----