  • 221. Data: 2009-07-11 18:30:41
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a5892bc@news.home.net.pl KRZYZAK <k...@k...com>
    pisze:

    > Jesli ktos nie uznaje prawa do obicia komus mordy, to niech nie bije, ale
    > niech sie odstosunkuje od inaczej uwazajacych.
    Kompletnie bez sensu, jakbym radyja słuchał.
    Jak ktoś nie chce się wykastrować, to niech się nie kastruje i odpier...li
    od tego co chce.

    --
    Jotte

  • 222. Data: 2009-07-11 18:39:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h39tpe$qjv$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Skończyć z absurdami.
    No właśnie.
    To czemu nie próbujesz.

    > absurdem jest, że kobieta, która
    > idzie na skrobankę jest niekarana a lekarzowi ledwie kiwa się palcem.
    > Albo wóz albo przewóz.
    > Albo wreszcie prawo uznaje, że człowiekiem jest się od poczęcia albo
    > można zabijać noworodki bez żadnej kary itd.
    To tylko twoja teoria.
    Lepiej popatrz sobie na prawodawstwo w Europie czy w rozwiniętych krajach
    innych regionów świata.
    Wszyscy się pewnie mylą, a jedynie Arek czy tam KRZYŻAK wiedzą lepiej.
    Śmiech na sali.
    We wszystkich systemach prawnych zabicie narodzonej osoby ludzkiej jest
    kwalifikowane w sposób mniej więcej identyczny. Aborcja jest regulowana
    lokalnie, ale absolutnie nie utożsamiana z morderstwem.
    Odrobinę rozumu...

    --
    Jotte

  • 223. Data: 2009-07-11 18:42:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a588c77@news.home.net.pl KRZYZAK <k...@k...com>
    pisze:

    > Jesli potrafi to zrobic tak, zeby mu nie zaszkodzic, to czemu nie?
    To już zmartwienie sztuki medycznej.
    Jedno jest pewne - jak kobieta sobie płodu w organizmie nie życzy, to go
    usunie i tyle.
    Jazgotanie nic tu nie da i nie tędy droga.

    --
    Jotte

  • 224. Data: 2009-07-11 18:47:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a588c76$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Jesli ktos to cialo umiescil tam wbrew jej woli, to ma taka mozliwosc.
    Taaak? To teraz tak gadasz?
    A cóż ten płód (wg niektórych - człowiek) jest tej sytuacji winien?
    Czy uznajesz prawo kobiety do usunięcia w pełni zdrowego płodu (wg
    niektórych - człowieka) powstałego w wyniku np. przestępstwa, a zrobionego w
    pełni legalnie downa już nie?

    --
    Jotte

  • 225. Data: 2009-07-11 18:51:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a5889e6$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Na roboczo mozna uznac, ze wczesniak jest czescia organizmu inkubatora,
    > dopoki nie da sie go utrzymac przy zyciu poza nim. Albo czescia Jurka
    > Owsiaka, jak inkubator z serduszkiem.
    Brniesz w absurdy z zamkniętymi oczami.
    Może cię to zdziwi, ale inkubator, to nie organizm, lecz urządzenie.
    Zanim pogrążysz się jeszcze bardziej powiem, że mniej szkodliwe będzie
    jednak traktowanie inkubatora jak organizm niż organizmu (tu: organizmu
    zaplemnionej kobiety) jak inkubator.

    --
    Jotte

  • 226. Data: 2009-07-11 18:54:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a58868f@news.home.net.pl KRZYZAK <k...@k...com>
    pisze:

    > A dlaczego, skoro sa miliony pacjentow z takimi samymi przekonaniami
    Dowód poproszę.

    > i chca sie u niego leczyc?
    A ja chcę jeździć tylko taksówkami prowadzonymi przez kierowców o
    przekonaniach zgodnych z moimi, a nie z jakimś tam np. prawem o ruchu
    drogowym.

    --
    Jotte

  • 227. Data: 2009-07-11 22:28:44
    Od: zwi <z...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ale co z tego, to ze to sa ludzkie komorki, to ze to jest etap rozwoju,
    > nie czyni automatycznie tego czegos czlowiekiem

    Zapytaj się któregokolwiek z rodziców co pomyśleli, kiedy widzieli swoje
    dziecko zaraz na początku ciąży na USG.

    A. Kochanie zobacz to nasze "to coś"
    B. Kochanie zobacz to nasza zygota
    C. Kochanie zobacz to nasz embrion
    D. Kochanie zobacz to nasze dziecko
    E. Masaj

    ZWi

  • 228. Data: 2009-07-12 04:22:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Lepiej popatrz sobie na prawodawstwo w Europie czy w rozwiniętych
    > krajach innych regionów świata.
    > Wszyscy się pewnie mylą, a jedynie Arek czy tam KRZYŻAK wiedzą lepiej.

    Tak? No to popatrzmy na prawodawstwo Irlandii.
    Łyso Ci ?

    > We wszystkich systemach prawnych zabicie narodzonej osoby ludzkiej jest
    > kwalifikowane w sposób mniej więcej identyczny.

    Nie, nie we wszystkich.

    > Aborcja jest regulowana lokalnie, ale absolutnie nie utożsamiana
    > z morderstwem. Odrobinę rozumu...

    Aborcja nie jest morderstwem.
    Skrobanka - jest.

    Ale po co się sprzeczamy skoro i Ty o tym doskonale wiesz, doskonale to
    czujesz. Bo przecież to Ty powiedziałeś:

    "aborcja bywa stosowana jako metoda antykoncepcji. Temu osobiście
    (ale - osobiście, to znaczy w moim życiu osobistym) jestem
    przeciwny. "

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 229. Data: 2009-07-12 07:21:02
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > To już zmartwienie sztuki medycznej.
    > Jedno jest pewne - jak kobieta sobie płodu w organizmie nie życzy, to go
    > usunie i tyle.

    Jedno jest pewne - jak kobieta sobie niemowlaka w domu nie zyczy, to go
    zakisi w kapuscie i tyle.
    Jazgotanie nic tu nie da i nie tedy droga.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 230. Data: 2009-07-12 07:21:03
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Może cię to zdziwi, ale inkubator, to nie organizm, lecz urządzenie.

    Moze cie to zdziwi, ale plod to nie czesc organizmu matki. Nie pograzaj
    sie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)