eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodkupilem telefon - zawila sprawaodkupilem telefon - zawila sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!news.vectranet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odkupilem telefon - zawila sprawa
    Date: Tue, 29 Jan 2013 14:14:30 +0100
    Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <ke8hvp$731$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160107172.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.vectranet.pl 1359465273 7265 95.160.107.172 (29 Jan 2013 13:14:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jan 2013 13:14:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714437
    [ ukryj nagłówki ]

    kupilem telefon od osoby fizycznej (pani X), osoba ta przekazala mi wraz
    z telefonem oryginalny dokument zakupu (fakture VAT z Polkomtela),
    gwarancję, słowem mówiąc cały komplet.

    telefon sie zepsul i nie ma mozliwosci jego naprawy, autoryzowany serwis
    wydal ekspertyze ze nie da sie go naprawic i ze mam sie zwrocic do
    dystrybutora lub sprzedawcy w celu wymiany na nowy.
    poszedlem do salonu plusa gdzie nic nie wskoralem bo odeslali mnie na
    infolinie swojego e-sklepu bo tym kanalem telefon byl kupiony przez
    panią X (czyli przez e-sklep zostala zawarta umowa, dokonano platnosci i
    e-sklep drogą kurierska wyslal tej pani telefon). zadzwonilem wiec do
    e-sklepu, przedstawilem sytuacje na co mi odpowiedzieli ze nie wymienia
    mi tego telefonu bo tylko osoba ktora dokonala zakupu u nich tego
    telefonu (czyli pani X) na prawo dokonywac zwiazanych z tym formalnosci
    a nie ja, mimo ze jestem teraz jego wlascicielem (a zgodnie z warunkami
    gwarancji powinienem tylko dysponowac ekspertyza oraz oryginalnym
    dokumentem sprzedazy)

    powiedzcie mi jak mam wybrnac z tej sytuacji nie angazujac pani X ?
    zawsze wydawalo mi sie ze gwarancja jest na okaziciela i dotyczy
    przedmiotu a nie osoby ktora go zakupila. czy takie klody pod nogi jak
    powyzej mi rzuca polkomtel sa zgodne z prawem ?
    napisalem tez do Sony Poland (to ich telefon) ale przerzucaja
    odpowiedzialnosc zalatwienia tej sprawy na sprzedawce/dystrybutora (bo
    probowali naprawic i sie nie udalo, wydali wiec ekspertyze), i kolko sie
    zamyka.

    co zrobic ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1