    From: "Dawid Surowiec" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oddzielne gospodarstwo domowe
    Date: Wed, 15 Feb 2006 19:01:23 +0100

    Witam!! Mam kilka pytań. Otóż w raz z moją dziewczyną chcemy wziąść
    ślub. Mam już 8 miesięczne dziecko. Ja jestem studentem studiów dziennych i
    jestem oficjalnie na utrzymaniu rodziców, a ona studiuje zaocznie i ma rętę
    po ojcu. Ja jestem zameldowany w swoim rodzinnym domu, a ona z dzieckiem w
    swoim. Ale razem mieszkamy w wynajętym mieszkaniu. Może ktoś mógłby
    odpowiedzić mi na kilka pytań. 1. Czy jeżli weźniemy ślub to moja dziewczyna
    straci rętę? 2. Czy jak już będziemy w związku małżeńskim to automatycznie
    stanowimy odrębne gospodarstowo domowe, a jeżeli nie to jaki są warunki tego
    żebyśmy się stali odrębnym gospodarstwem domowym, tzn. czy musimy mieć takie
    same zameldowanie? 3. Czy jeżeli będziemy stanowić odrębne gospodarstwo
    domowe to ja będę tak jakby na utrzymaniu żony? Z góry dziękuję za
    odpowiedzi na moje pytania. Pozdrawiam.