    Date: Tue, 04 Sep 2007 21:39:06 +0200
    From: erich <e...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ochrona danych firmy

    Witam
    Kilka dni temu zarejestrowałam działalność gospodarczą, firma istnieje
    na razie jeno na papierku, zaledwie wczoraj dostałam pismo z Urzędu
    Miasta o dokonaniu wpisu do ewidencji. Za to dzisiaj dostałam ofertę z
    banku na założenie konta firmowego, adresowane na adres firmy i jej
    nazwę. Ponieważ nigdzie jeszcze nie podawałam tych danych bank musi je
    mieć z Urzędu Miasta właśnie. I tu moje pytanie- czy to jest zgodne z
    prawem? Czy z Urzędu Miasta można otrzymywać takie informacje, typu
    ostatnio rejestrowane firmy i ich dane teleadresowe? Przyznam, że się
    nieco wkurzyłam bo nie znoszę natrętnej reklamy i zaspamowywania mi
    skrzynki na listy..
    Jeśli ktoś się orientuje czy takie dane są jawne czy chronione będę
    wdzięczna za odpowiedź
    pozdrawiam
    E.