  • Data: 2007-09-04 21:06:21
    Temat: Re: ochrona danych firmy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:fbke3b$96$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > dane firm są jawne.
    > troche dziwne to wkurzanie, chcesz prowadzic działalnosc, o ktorej nikt
    > nic
    > nie wie?

    Jawność jawnością, ale ja się w tym opisie korupcji dopatruję. Jeśli opis
    kolegi jest ścisły, to istnieje silne podejrzenie, że ktoś z Referatu
    Ewidencji po prostu na bieżąco te dane przekazuje do banków i pewnie darmo
    tego nie czyni. Chyba, ze bank co kilka dni wysyła do urzędu pracownika, by
    spisał te jawne dane.

    Przy czym "przeciek" może być albo w Urzędzie Miasta albo w Urzędzie
    Skarbowym albo w REGON-ie, bo do tych trzech instytucji trafiają dane.
    Tylko w Urzędzie Miasta można te dane dostać nieodpłatnie i jawnie. Za dane
    z REGON trzeba zapłacić, zaś dane w Urzędzie Skarbowym są chronione
    tajemnicą skarbową.