  • Data: 2007-09-05 10:32:15
    Temat: Re: ochrona danych firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Sep 2007, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał

    > Jawność jawnością, ale ja się w tym opisie korupcji dopatruję. Jeśli opis
    > kolegi jest ścisły, to istnieje silne podejrzenie, że ktoś z Referatu
    > Ewidencji po prostu na bieżąco te dane przekazuje do banków i pewnie darmo
    > tego nie czyni. Chyba, ze bank co kilka dni wysyła do urzędu pracownika, by
    > spisał te jawne dane.

    Otóż to. Każdy może... trudno nazwać to "przeciekiem" :)
    Przeciw podejrzeniu że są to pracownicy UM może wskazywać fakt, że też
    tak miałem (propozycja z banku zaraz po założeniu DG), tyle że dane
    firmy były z błędem :)
    Jakby pracownik UM zżynał uczciwie z kompa cut&paste to by takiego
    błędu nie był w stanie popełnić ;)

    pzdr, Gotfryd