  • 1. Data: 2007-04-18 10:47:41
    Temat: nuczyciel kontraktowy umowa na rok i ciaza (pomocy)
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    Witam Wszystkich

    Moja żona jest nauczycielem kontraktowym podjęła prace w szkole prywatnej ,
    dostała umowę na 1 rok , w tym czasie zaszła w ciąże ,umowa kończy się w
    terminie porodu. Prośże o pomoc , czy umowa o prace wygasa wraz z terminem
    końca umowy ? czy należy się żonie urlop macierzyński ? czy szkoła prywatna
    mogła podpisać umowę tylko na rok z kontraktowym nauczycielem .
    ew gdzie mogę się dowiedzieć takich rzeczy ?

    --
    Niedzwiedz
    www.fotoblog.cba.pl

  • 2. Data: 2007-04-20 08:32:34
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Niedzwiedz napisał(a):
> [...]
    > mogła podpisać umowę tylko na rok z kontraktowym nauczycielem .
    > ew gdzie mogę się dowiedzieć takich rzeczy ?

    Z tego co się orientuję to w trakcie ciązy jeśli nawet czas umowy się
    kończy to pracodawca ma obowiązek jąprzedłużyć. Po porodzie należy się
    26 tyg urlopu macierzyńskiego.
    Proponuję wpisać w przeglądarkę "prawa kobiet" i z pewnością znajdziesz
    odpowiedzi na najróżniejsze pytania.