  • 71. Data: 2019-10-25 16:05:51
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pokrzywdzony we wniosku o ściganie/ukaranie napisze "o ustalenie danych sprawczyni
    zgodnie z interwencją pl z dnia ... godz... w
    miejscu popełnienia czynu tj. ...".

    -----
    > Na jakiej podstawie uważasz, że policjant może przekazać wzywającemu policję te
    dane?

  • 72. Data: 2019-10-25 16:07:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to już niejeden zauważył, że policja jest głównie od wcześniejszych emerytur.

    -----

  • 73. Data: 2019-10-25 16:21:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-25 o 15:43, ąćęłńóśźż pisze:

    >Na jakiej podstawie uważasz, że policjant może przekazać wzywającemu
    >policję te dane?

    A jak to ma zadzialac bez tego ?

    W wielu miejscach jest "z oskarzenia prywatnego", ale jak masz ustalic
    dane sprawcy ?

    Wiadomo - w ryj az sie nogami nakryje, sprawdzasz kieszenie ... ale
    moze dowodu nie nosi,
    a jak nosi, to adresu nie ma, ale choc pesel jest ...

    J.

  • 74. Data: 2019-10-25 20:16:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 16:21, J.F. pisze:
> [...]
    pl...

    > A jak to ma zadzialac bez tego ?
    >
    > W wielu miejscach jest "z oskarzenia prywatnego", ale jak masz ustalic

    To już jest problem skarżącego. W każdej sprawie cywilnej powód musi
    podać dane pozwanego i to jest wyłącznie jego problem.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2019-10-25 20:40:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-25 o 16:21, J.F. pisze:

    >To już jest problem skarżącego. W każdej sprawie cywilnej powód musi
    >podać dane pozwanego i to jest wyłącznie jego problem.

    Innymi slowy, jak cie nazwe krotkim ch*, to mimo, ze Ci sie nie
    podoba,
    to nie mozesz nic zrobic ...

    J.

  • 76. Data: 2019-10-25 21:04:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-25 o 14:00, dantes pisze:

    >Nic w tej notatce nie byłoby, co by mu się przydało do sprawy.

    Jakos tak, jak sie dwa samochody zderza, to ta notatka jest bardzo
    przydatna do odszkodowania, mimo, ze chyba nawet poszkodowany jej nie
    dostaje ...

    J.

  • 77. Data: 2019-10-25 21:07:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-25 o 13:55, ąćęłńóśźż pisze:

    >Nie muszę czekać. Podczas ostatniej stłuczki policjant do mnie mówi:
    >pan sobie spisze dane z dowodu sprawcy, bo ja nie mogę panu ich
    >podać.

    No i co bylo dalej?

    Jak domniemany sprawca powie - a cos ty, policjant, zeby dowod ci
    pokazywal ?

    J.

  • 78. Data: 2019-10-25 21:12:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dantes" napisał w wiadomości grup
    Dnia Wed, 23 Oct 2019 18:46:44 +0200, J.F. napisał(a):

    >Jak by to powiedział Pan Putin:
    >" - Taką legitymację, proszę pani, to można nabyć w każdym sklepie
    >survival'owym"...

    Moze i mozna, ale przed jej okazaniem skad wiadomo, ze to sedzia
    chroniony immunitetem ?

    >Że o orle na łańcuchu, niczym psie przy budzie, nie wspomnę.

    Masz na mysli ten lancuch co to go sedzia nosi na sali rozpraw ?
    Taki lancuch to mozna nabyc w kazdym sklepie ... :-)

    J.

  • 79. Data: 2019-10-25 21:22:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Nic dziwnego.
    >Wartość przedmiotu sporu dla potrzeb wynagrodzenia pełnomocnika
    >przyjmuje się jako 12-krotną wysokość alimentów.
    >Czyli w tym konkretnym przypadku 2x500x12=12 tysięcy złotych (od tego
    >wyliczone wynagrodzenie wg rozporządzenia ministra).
    >IMHO tę zasadę należałoby zmienić do 6-krotności miesięcznej
    >wysokości alimentów.

    Zmieniloby to jakos istotnie wynagrodzenie ?

    >Rodziny to nie dojne krowy dla kasty i korporacji prawniczych.
    >To są pieniądze odebrane nie zobowiązanemu (bo zwykle ich nie ma),
    >lecz de facto dzieciom.

    No nie - dzieciom nie, bo zaplacic musi. Wiec jemu beda odebrane.
    Chyba ze naprawde nie ma, i komornik zabierze najpierw dla adwokata
    :-)

    Albo - gdy ma juz druga rodzine i dzieci ... bez alimentow.

    -----
    > obciążyła go kosztami prawnika Anny

    J.

  • 80. Data: 2019-10-25 21:28:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Wprawdzie to niewiele zmienia w ocenie milicjantów, ale są nowe
    >wiadomości
    >o osobie, która ich wezwała, okazała się kandydatem Konfederacji do
    >Sejmu:

    >https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25340967,
    to-kandydat-konfederacji-do-sejmu-stoi-za-naslaniem-
    policjantow.html#s=BoxOpImg5

    >"Ustaliliśmy, że policję wezwał 40-letni Marek M. W sądzie ma proces
    >karny
    >za znęcenia się nad swoją partnerką Anną, które miało trwać siedem
    >lat.
    >Według prokuratury mężczyzna kilkadziesiąt razy spoliczkował Annę,
    >uderzał
    >pięścią, szarpał za włosy czy opluwał.

    Pieniacz pieniaczem, ale czy prokurator to widzial, czy zarzuca na
    podstawie zeznan Anny ... zainteresowanej alimentami ...

    J.