  • Data: 2002-09-12 11:51:43
    Temat: nowe auto bez karty wozu - szwindel?
    Od: y...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!
    Moj problem jest zwiazany z kupnem samochodu. W ostatnia niedziele zakuplilem
    na gieldzie kilkuletniego Golfa ktory kosztowal 7 tysiecy zlotych. Jako ze
    sprzedajacy byl milym czlowiekiem i powiedzial ze "podatki to by nas przeciez
    zjadly" zgodzilem sie na oficjalne wpisanie do papierow, ze auto kosztowalo 3
    tysiace. I wszystko byloby ok, tylko kupujac ten samochod nie mialem zielonego
    pojecia o "karcie wozu" w ktora auto nie bylo wyposazone. A ta, jak wiadomo
    kosztuje tysiac zlotych.
    Powiedzcie mi, czy sprzedajacy ma jakikolwiek obowiazek do posiadania takiego
    dokumentu? Czy jezeli go nie ma to cena samochodu powinna byc nizsza?
    Dzwonilem do faceta, ktory nie okazal sie tym razem milym gosciem... i
    oswiadczyl, ze jak czegos chce to zebym przyszedl z policja. On wtedy samochod
    zabierze, a pieniedzy odda tyle, ile jest na fakturze. Zartownis, nie ma co!
    Tyle ze ja mam 5 swiadkow na to, ze auto kupilem za 7 baniek.
    Jak to wszystko wyglada od strony prawnej? Czy moge jesszcze sie czegos
    domagac w zwiazku z ta nieszczesna karta wozu od sprzedajacego samochod?
    Bardzo prosze o pomoc!
    Podrawiam
    Krzysiek