  • 21. Data: 2008-07-02 08:18:22
    Temat: Re: notoryczne problemy ze zwrotem pieniedzy za delegacje
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Ok. Znalazłem rozwiązanie. Kiedyś tam znowelizowano te rozporządzenie
    dodając:
    § 8a. 1. Na wniosek pracownika pracodawca przyznaje zaliczkę na niezbędne
    koszty podróży.

    Więc jak złoży wniosek o zaliczkę, to ma dostać.

  • 22. Data: 2008-07-02 09:27:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4fatb$no0$1@z-news.pwr.wroc.pl Piotr [trzykoty]
    <t...@o...pl> pisze:

    > To jest właśnie kluczowa kwestia. Tak jest na zdrowy rozum i praktyka
    > jaką znam, ale...
    > Nie widzę podstawy prawnej. Ok, pracownik odmówi polecenia, bo nie ma
    > pieniędzy przy sobie i nie pojedzie.
    > Z pewnością konsekwencje go nie spotkają.
    > Ale weźmy przykład jak praconik ma pieniądze przy sobie, da się
    > udowodnić, że je miał, a nie chciał jednak pojechać. I co wtedy?
    > Odmówił polecenia, choć mógl je zrealizować.
    Pracodawca nie ma prawa decydować jak pracownik rozporządzi swoim majątkiem.
    Przecież pracownik nawet nie musi się tłumaczyć czy kasę ma. Po prostu -
    pracodawca nie dał na podróż, nie ma podróży.

    --
    Jotte