  • 231. Data: 2004-12-06 12:17:47
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > uzasadnione w przypadku podejrzen to NIE(!) zeznanie menela a dowody, a
    utaj nie

  • 232. Data: 2004-12-06 12:45:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > alez to nawet wynika z wypowiedzi komendanta z jakiejs tam jednostki.
    > Bylo w pod napieciem, dotyczylo matactwa w sledztwie o morderstwo
    > brata osoby ktora w programie wystepowala.

    No i widać, że dla ciebie to jest podstawa prawna;))))))))))))))))))))))))
    Poniżej pewnego pozomu dyskusji jest mi wstyd schodzić.
    EOT

  • 233. Data: 2004-12-06 13:19:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No i widać, że dla ciebie to jest podstawa
    prawna;))))))))))))))))))))))))

    wypowiedz komendanta przezd kilkoma milionami widzow do ktorych naleza tez
    jego
    przelozeni? Jak najbardziej tak. Zreszta w tym zakresie akurat wiem jakie
    ja mam prawa,
    propsilem Cie prostaku abys podal podstawe prawna do tego co twierdzisz,
    Ty jednak nie potrafisz,
    piszesz albo Troll albo:

    > Poniżej pewnego pozomu dyskusji jest mi wstyd schodzić.
    > EOT

    jestes gorzej niz zalosny.

    P.

  • 234. Data: 2004-12-06 15:03:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > jestes gorzej niz zalosny.

    Idź naskarz mamie;))))
    Jakoś "twojej" podstawy prawnej o którą prosiłem nie mogę się doczekać.
    To ty przygłupie wyskoczyłeś z "obowiązkiem przesłuchania na komendzie" i "
    obowiązkiem wezwania poprzez pocztę" , więc jeśli masz gębę zamiast dupy to
    podeprzyj to przepisem prawa.
    I nie wołaj innych o podstwy prawne nieuku bo tu głupszych od ciebie,
    niestety nie ma.

    Leszek

  • 235. Data: 2004-12-06 15:35:21
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > podeprzyj to przepisem prawa.
    > I nie wołaj innych o podstwy prawne nieuku bo tu głupszych od ciebie,

    Panie Leszek
    To co pan o nim napisal jest bardzo obrazliwe. Po pierwsze nie jest on
    przyglupem, ale inteligentnym i mlodym czlowiekiem, jak sie domyslam z jego
    wypowiedzi. Pan za to wyzywa równo i pomawia. Poza tym on wcale nie jest
    glupi jak pan nieslusznie imputuje. Ja rozmawialem o tym z policjantami -
    moimi studentami. Powiedzieli to samo co Pan Przemek, że jeżeli nie ma w
    mieszkaniu bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia nie mogą wejść bez
    konkretnych dowodów, bez nakazu tak sobie na podstawie pomówień. Jeżeli
    mieszkańcy lokalu nie chcą z nimi rozmawiać muszą pozostawić wezwanie na
    komendę w celu wyjaśnienia sprawy.

    A pan jakie podstawy prawne znalazł do wywalania komuś drzwi i wchodzenia na
    siłe do mieszkania na podstawie pomówień sąsiada ZOMOwca lub ORMOwca?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 236. Data: 2004-12-06 16:23:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    i "
    > obowiązkiem wezwania poprzez pocztę" , więc jeśli masz gębę zamiast dupy

    procedura wymaga przeslania poczta, jezeli sie unika przesluchania wowczas
    policja
    moze doprowadzic delikwenta sila. (ew. grzywne dac) Podobnie jak wezwanie
    do sadu.

    > I nie wołaj innych o podstwy prawne nieuku bo tu głupszych od ciebie,
    > niestety nie ma.

    Prosze podac artykul ktory nakazuje mi odpowiadac na inne pytania niz
    podac Dane osobowe
    i adres zamieszkania policjantowi ktory o to zapyta.

    i druga rzecz, juz kiedys proponowalem, jezeli chcialby mnie Pan obrazic,
    prosze poprzedzic
    to imieniem i nazwiskiem (pelnym).

    P.

  • 237. Data: 2004-12-06 16:24:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > siłe do mieszkania na podstawie pomówień sąsiada ZOMOwca lub ORMOwca?

    Ty przygłupie nawet nie wiesz o czym mówimy. Jak typowy zakompleksiony i
    sfrustrowany dupek nie potrafisz skoncentrować się i przeczytać posty na
    które odpowiadasz (typowy popapraniec psychiczny).
    Twój protegowany gówniarz twierdził, że policja ma obowiązek przesłuchiwania
    na komendzie (dw domyśle -nigdzie indziej) i obowiązek wzywania via poczta
    (w doyśle -zakaz wzywania telefonicznego).
    Oba obowiązki są urojeniami. Brak przepisów które by tak mówiły.
    Teraz w łepetynie się rozjaśniło?
    Zmień osobowość lub grupę (na taką na której temat umiałbyś coś powiedzieć,
    zyli np. pl.soc.urojenia;)

    Leszek

  • 238. Data: 2004-12-06 21:08:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > procedura wymaga przeslania poczta, jezeli sie unika przesluchania wowczas
    > policja
    > moze doprowadzic delikwenta sila.

    Czytaj chłopcze dalej. Prosiłem o podstawę prawną twojego "obowiązku"
    wzywania na piśmie via poczta. Ja wiem o wezwaniach telefoncznych zgodnych z
    prawem.
    A więc nadal peplesz jak baba w maglu.A prosiłem o podstawy.

    Leszek

  • 239. Data: 2004-12-06 21:12:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Prosze podac artykul ktory nakazuje mi odpowiadac na inne pytania niz
    > podac Dane osobowe
    > i adres zamieszkania policjantowi ktory o to zapyta.

    Nie mąć.
    Najpierw podaj podstawy prawne swoich rewelacji-o obowiązku przesłuchiwania
    w komendzie ( a nie np. w radiowozie lub ławce w parku) i obowiązku wzywania
    via poczta (czyt. zakaz wzywania ustnego lub telefonicznego).
    Jeśli ich nie ma (czyt. zrobiłeś kolejny raz z gęby dupę) to chociaż miej
    odwagę się przyznać do tego, że palnąłeś bez zastanowienia.

    Leszek

  • 240. Data: 2004-12-07 08:02:06
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cp1fi9$eva$1@inews.gazeta.pl...

    > a gdzie jest napisane ze mozna wsedzie

    Nie ma okreslenia WSZEDZIE.
    Natomiast, ze napisane ze mozna w miejscu pobuty swiadka.

    > bez wezwania

    A gdzie ja napisalem,. ze bez wezwania.?

    >i ja mam odpowiadac
    > na te poytania????????

    Jako swiadek masz obowiazek stawic sie na wezwanie. i zlozyc zeznania.

    > Prosze konkretny art.!

    prosze
    Art. 177. § 1.

    > Tozsamosc osoby z siekera znali wiec nie wiedze podstaw do rozmow a tym
    > bardziej wpuszczenia ich do mieszkania.

    To byl przyklad nie majacy zwiazku ze sprawa.
    Przyklad iz sa sutuacje iz musisz rozmawiaxc z policja.
    Zreszta kpa okresia to wyraznie.

    pozdr
    bogen