  • 171. Data: 2004-12-05 00:39:12
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cotes3$b1n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomo?ci news:cosibe$2hj4$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > S? wręcz wykorzystywani przez sitwę. Pensje nauczycieli s? poniżaj?ce.
    > Dzieci nie chc? się uczyć, bo widz?, że ten co ich uczy chodzi w łachmanach
    > i jeĽdzi Trabantem, a tato co kombinuje ma Mercedesa. Wszystko dzieki takim
    > prawnikom jak Von, Lawa, Bogen, Leszek, ............................

    A co ja jestem winny?
    Prosze wyjasnij mi to?
    Co ja takiego zrobilem ze nauczyciele malo zarabiaja?

    pozdr
    bogen

  • 172. Data: 2004-12-05 00:42:25
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez nie mam ochoty rozmawiac z policja. Myslalem ze nie ma takiego
    > obowiazku...

    To zle myslales.
    W pewnych sytuacjach jest taki obowiazek
    \
    pozdr
    bogen

  • 173. Data: 2004-12-05 00:43:40
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomo?ci
    >
    > Mogli to tez byc przebierancy. Jak chlop nie mial drewna to roznie mogl
    > myslec. Tak musza miec nakaz i podstawy - konkretne dowody. Jezeli wchodza
    > sobie ot tak do czyjegos domu, bo Pawlak doniosl na Kargula, to sa zwyklymi
    > bandytami i wlascicielowi domu przysluguje prawo do obrony wlasnej. Co
    > jeszcze?

    To jeszcze nie zna Pan prawa.
    Policja nie musi miec nakazu aby wejsc komus do domu.

    pozdr
    bogen

  • 174. Data: 2004-12-05 00:45:19
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomo?ci
    > prok.
    >
    > Na tzw. leg. w sytuacjach gdy np. maz za drzwiami katuje zone i dzieci, w
    > wyjatkowych okolicznosciach. Pan zna prawo z czasów komuny.

    Poczytaj pan KK kpk oraz ustawe o polcji bo dalej pan bzdury piszesz.
    Aaa i jak ten magazynek?
    pasuje do mossberga?

    pozdr
    bogen

  • 175. Data: 2004-12-05 00:46:48
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > A co ja jestem winny?
    > Prosze wyjasnij mi to?
    > Co ja takiego zrobilem ze nauczyciele malo zarabiaja?

    Wystarczy ze pan kabluje, biega z donosami i mnie obraza. Co jeszcze wiecej
    chcialby pan zrobic? zastrzelic mnie w drodze do pracy, gdy sie nie
    zatrzymam w lesie bandytom w kominiarkach?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 176. Data: 2004-12-05 00:47:46
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]
    > chcialby pan zrobic? zastrzelic mnie w drodze do pracy, gdy sie nie
    > zatrzymam w lesie bandytom w kominiarkach?

    O czym pan teraz pisze?
    O co panu chodzi?
    Prosze mi wyjasnic jaki mam wplyw na pensie nauczycieli?
    Donosy, kablowanie?
    Gdzie? Do kogo?

    pozdr
    bogen

  • 177. Data: 2004-12-05 00:50:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > To zle myslales.
    > W pewnych sytuacjach jest taki obowiazek

    W jakich sytuacjach? Jak mam ochote to rozmawiam z policjantem np. z
    sasiadem albo innym znajomym, a jak nie mam ochoty to nie mam zamiaru
    rozmawiac, bo ktos tam mnie pomawia o cos czego nie zrobilem.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 178. Data: 2004-12-05 00:52:54
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >To jeszcze nie zna Pan prawa.
    >Policja nie musi miec nakazu aby wejsc komus do domu.

    Wiec to prawo natychmiast trzeba zmienic, poniewaz zyjemy juz podobno w
    wolnym i demokratycznym kraju. Do tego zmierzaja te dyskusje. Policjant to
    nie Bóg jak bylo za Stalina, kiedy to Piszczyki jak pan latały z donosami.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 179. Data: 2004-12-05 00:55:06
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]
    > sasiadem albo innym znajomym, a jak nie mam ochoty to nie mam zamiaru
    > rozmawiac, bo ktos tam mnie pomawia o cos czego nie zrobilem.

    Pan naprawde nie ma pojecia o obowiazuajcym prawie.
    Owszem rozmawiac pan nie musi.Tyle ze poniesie pan za to kare.
    Poczytaj pan sobie np. kw.

    pozdr
    bogen

  • 180. Data: 2004-12-05 00:55:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >Poczytaj pan KK kpk oraz ustawe o polcji bo dalej pan bzdury piszesz.

    Pan pisze bzdury. Komunistyczne ustawy juz dawno sa albo powinny byc
    zmienione, no ale tak wygodniej pewnie mafii, tym w rzadzie - tym z SLD. A
    jezeli pan ma stare ksiazki to niech pan kupi nowe.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.