eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamianianiezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Date: Wed, 15 Apr 2009 19:41:58 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <gs569e$du3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-228-66-247.olsztyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1239817328 14275 89.228.66.247 (15 Apr 2009 17:42:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Apr 2009 17:42:08 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1b3pre)
    Gecko/20090223 Thunderbird/3.0b2 Mnenhy/0.7.6.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:584721
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam małe przejścia z MM.
    Kupiłem ojcu na święta kamerkę oraz mikrofon coby mógł sobie na skype
    pomykać ze znajomymi.

    Kamerka była całkiem całkiem natomiast mikrofon poszedł jak najtańszy.
    Już przy instalacji sprzętu widać było, że mikrofon to taniocha z MM.
    Otóż przy próbie działania, podczas zakładania na ucho pałąk, który
    zakłada się wokół małżowiny złamał się. Nie przejęliśmy się tym za
    bardzo, stwierdziliśmy, że takiej usterki nie warto reklamować,
    skleiliśmy i wszystko działało cacy. Do marca.

    W marcu odwiedziłem rodziców i ojciec mówi mi, że nie działa mu
    słuchawka. Po szybkim sprawdzeniu na 2 komputerach okazało się, że
    głośnik w tej słuchawce zdechł, a mikrofon działa dalej.
    Oddałem słuchawkę na podst niezgodności, zażądałem nowej - był 28 marzec.

    14 kwietnia w skrzynce zastałem awizo, 15 kwietnia odebrałem pisemko, w
    którym ktoś chyba po kilku głębszych stwierdził, że złamany był pałąk,
    więc to jest przyczyną usterki mikrofonu i reklamacja jest nie uznana.

    Słowem będę szedł i opieprzał ostro typów, ale mam 2 pytania:
    1. czy jeżeli zobaczę, że słuchawka była nieotwierana (była sklejana
    albo zalewana a nie skręcana), czyli nikt nie wysilił się by spojrzeć i
    znaleźć przyczynę usterki, to mogę zażądać jakiegoś pisemnego "raportu"
    z przebiegu "naprawy"? Nie przyjąć wyniku reklamacji bo nie udowodnili,
    że była wolna od wad (na mój rozum spojrzenie na połamany pałąk, który
    jest zupełnie oddzielną częścią słuchawki i stwierdzenie, że to jest
    przyczyną usterki, to NIE udowodnienie faktu, że owej wady nie było przy
    zakupie)
    2. Pismo datowane jest na 7.04.2009, ale pierwsze awizo otrzymałem
    14.04, która data liczy się do terminu 14 dni?


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1