eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania › Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
  • Data: 2009-04-16 17:45:10
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Potem coś prostszego: Licencje na MSO. W komputroniku przez 4 dni
    > zamawiałem. Ignorowali moje zamówienia, robili cuda na kiju... Kupiłem z
    > półki w lokalnym sklepie.

    Widac masz problemy jakies, albo nie potrafisz sobie radzic z zakupami.
    Nigdy nie mialem problemow takich jak opisujesz. Wszystkie sklepy byly
    zazwyuczaj profesjonalne (zdarzaly sie jakies oszolomy, ale z ich uslug
    rezygnowalem).
    Oczywiscie robie dokladnie tak jak pisze Cavallino - w sklepie
    stacjonarnym ogladam itp a kupuje w necie, takze na allegro - nikt nigdy
    mnie jeszcze nie oszukal, a wrecz przeciwnie - zakupy sa wygodniejsze,
    bezproblermowe i uwazam ze duzo bezpieczniejsze (mam prawo do zwrotu).

    A kupilem juz online: laptopa, telefony komorkowe, czesci komputerowe
    rozne, monitor z ebay w UK, lodowke (zeby bylo smieszniej, to kupno
    lodowki online bylo szybszym rozwiazaniem, niz kupno lodowki w sklepie
    stacjonarnym - a wez kup lodowke np w niedziele - nie da sie :D),
    zmywarke, TV i jeszcze pelno innych pierdol czy to do samochodu,
    talerze, male AGD - wszystko bezproblemowo.
    Przepraszam - do zmywarki gosc nie podbil karty gwarancyjnej - odeslalem
    mu i podbil i jeszcze zwrocil pieniadze za koszty wysylki i przeprosil ;)

    Jacek Kustra