eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność towaru z umową sprzedaży › niezgodność towaru z umową sprzedaży
  • Data: 2004-01-29 14:50:00
    Temat: niezgodność towaru z umową sprzedaży
    Od: kowal <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam
    Siostra kupiła nagrywarkę w sklepie,w tym samym pomieszczeniu jest
    serwis. Nagrywarka owa pochodziła trochę i przestała. Siostra zaniosła
    do slkepu i powołała się na gwarancję. W sklepie kazali jej zanieść do
    tego serwisu. Zaniosła, poczekala 14 dni i naprawili. Nagrywarka po
    upływie 2 tygodni przestała działać, i tu zaczyna się problem:
    - czy w przypadku powołania się na gwarancjię istnieją jakies
    ograniczenia co do ilości napraw jakie może wykoać serwis zanim wymieni
    na nową?
    - czy jeżeli skożystała już z gwarancji, to może dochodzić praw z tytułu
    niezgodności towaru z umową (ta sama firma choc serwis za ścianą sklepu)?
    -czy ta pierwsza naprawa wlicza się juz do napraw z tytułu niezgodnosci
    towaru z umową (znaczy czy muszą od razu nagrywarkę wymienić, czy moga
    ją jeszcze raz naprawic)?
    -a tutaj smaczek: jeżeli prawo mówi o 14 dniach roboczych na dokonoanie
    naprawy a kupujący podczas transakcji podpisał umowę, w której
    sprzedawca ustalił termin 28 dni, to czy obowiązuje termin 14 dni czy 28
    (sprzedawca ułozył umowę niezgodna z prawem, kupujący w tym momencie
    nei wiedział o tym ze tak jest)

    pozdro

    ps. sorrki ze takie długie ale nie wiedzialem jak to ująć krucej
    pps. jakiś link do stronki o tym może?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1