eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji › niezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji
  • Data: 2005-10-05 10:13:32
    Temat: niezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam,

    sklep w lipcu 2004 sprzedał mi piekarnik - gwarancja 12 miesięcy
    ja jestem konsumentem, sklep przedsiębiorcą

    piekarnik zepsuł się wczoraj
    chcę skorzystać z ustawy... o niezgodności towaru z umową..., ale chcę, że
    by to odbyło się w miarę sprawnie


    podpowiedzcie proszę co może zrobić sklep (mały sklepik), aby nie płacić z
    własnej kieszeni za naprawę? czy może żądać zwrotu od producenta lub
    dostawcy sprzętu? wiem że ustawa o niezgodności .. nie obowiązuje w
    transakcjach pomiędzy przedsiębiorcami




    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1