eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancjiRe: niezgodność towaruzumową po wygaśnięciu gwarancji
  • Data: 2005-10-05 12:30:14
    Temat: Re: niezgodność towaruzumową po wygaśnięciu gwarancji
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 5 paź o godzinie 14:22, na pl.soc.prawo, g...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Moim zdaniem powinieneś postępić w następujący sposób:
    > Wysyłasz listem poleconym lub doręczasz sklepowi (za potwierdzeniem odbioru)
    > reklamację.


    Nominacja do Nagrody Nobla dla tego pana :P
    Największy babol miesiąca
    *Reklamuje* produkt któremu okres gwarancji skończył się prawie 3 miesiące
    temu ....... ROTFL


    > W tej reklamacji sugerujesz wymianę piekarnika na nowy. Odwracasz
    > się na pięcie i wychodzisz.


    Brawo.


    > Czekasz 14 dni,


    Dlaczego 14?
    Jakich dni - roboczych, kalendarzowych ..... ale sie szaleju nażarałeś -
    greem.


    > jak nie otrzymasz odpowiedzi ze sklapu - reklamacja przyjęta na
    > Twoich warunkach.


    :/


    > A potem... to już inna bajka. Nawet ze sprawą w sądzie heheheh.


    I z rozpędu walnij baranka w ścianę - może ci trybka zaskoczą.


    --
    Herbi
    05-10-2005 14:30:12

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1