eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgdność z umową - czy mogę skorzystać jak raz skorzystałem z gwarancji ? › niezgdność z umową - czy mogę skorzystać jak raz skorzystałem z gwarancji ?
  • Data: 2005-01-16 12:41:46
    Temat: niezgdność z umową - czy mogę skorzystać jak raz skorzystałem z gwarancji ?
    Od: "WaSyL" <wasylek@(n-o-spam).megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Niezgdność towaru z umową - czy mogę skorzystać z tej klauzuli wynikajacej z
    ustawy o sprzedazy konsumenckiej jezeli raz skorzystalem z gwarancji
    producenta ?
    Sprzet sie znowu popsul a nie chce kolejny raz czekac kilkanastu dni
    roboczych
    (serwis szybki nie jest). Czy zatem musze wyczerpac postepowanie gwarancyjne
    (4 naprawy) czy moge skorzystac z odpowiedzialnosci sprzedawcy pomimo dwoch
    napraw w serwisie ?

    Pozdrawiam
    Przemek