  • 11. Data: 2008-05-16 09:04:23
    Temat: Re: niezatrzymanie sie do kontroli SM - ciag dalszy
    Od: "Maniek " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):
    > i co z tego.
    > w sądzie dwóch strażników zezna, że nie miał pasów, a sędzia
    przyklepie
    > .
    > I co mu zrobisz?

    Wyraznie widzialem ze drugi straznik zajmowal sie innym autem i nawet nie
    zauwazyl mojego. No, ale moje zdanie sie pewnie nie liczy...

  • 12. Data: 2008-05-16 09:20:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotr [trzykoty] w <news:g0jbsn$lk5$1@z-news.pwr.wroc.pl>:

    > Ciężko być pewnym na 100% czy ktoś ma pasy czy nie oglądając jedynie
    > pojazd w ruchu, choć jeśli odległość i prędkość była mała jest to możliwe.

    Niezapięte pasy zobaczyli, ale identyfikatora już nie. Cóż za wybiórcza
    zdolność spostrzegania tego co im pasuje...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2008-05-16 14:42:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maniek wrote:
    > przyklepie
    >
    > Wyraznie widzialem ze drugi straznik zajmowal sie innym autem i nawet nie
    > zauwazyl mojego. No, ale moje zdanie sie pewnie nie liczy...

    twoje zdanie zalezy od tego czy cie sadzia polubi czy nie

  • 14. Data: 2008-05-16 14:49:16
    Od: "Maniek " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):
    > twoje zdanie zalezy od tego czy cie sadzia polubi czy nie

    Szczerze mowiac to chetnie przyjalbym w tym momencie mandat za ten zakaz
    skretu, ktorego faktycznie nie zauwazylem i jestem gotowy za to zaplacic. Na
    sad raczej nie mam czasu - praca i studia zajmuja mi cale dnie. Tylko nie
    wiem jak do nich zagadac...

    W gruncie rzeczy wedle mojej wiedzy nie mogl mnie zatrzymac nawet jesli
    zlamalem ten zakaz wiec jest ok.

  • 15. Data: 2008-05-16 14:53:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maniek wrote:

> [...]
    > sad raczej nie mam czasu - praca i studia zajmuja mi cale dnie. Tylko nie

    wez papierek, idz do nich, zobacz co zaproponują, przyjmij i po sprawie

    > W gruncie rzeczy wedle mojej wiedzy nie mogl mnie zatrzymac nawet jesli
    > zlamalem ten zakaz wiec jest ok.

    no to jak uważasz, że masz rację poczekaj na sąd :)

  • 16. Data: 2008-05-16 14:54:49
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 15-05-2008 o 22:02:30 Maniek <m...@g...pl> napisał(a):

    > Czy oni sobie robia za przeproszeniem jaja?

    tak, najpiej wyslij im polecony na ulice ktora podali , a takiej ulicy nie
    ma

    > Owszem - teraz przypominam sobie, ze skrecilem na zakazie (czy maja w
    > takim
    > przypadku prawo zatrzymac? - wedlug mojej wiedzy nie mogą).

    odpisz poleconym , ze nie nie mieli prawa zatrzymac i posluz sie
    przepisami wczesniej podanymi
    jakchcawizyty osobistej to niech sfinasuja podroz.

    > Pasy mialem
    > zapiete - to co pisza w wezwaniu to zart i kpina.

    najlpeiej byloby swiadkow ze pasy posiadales, specjlanie je umiescili bo w
    zasadzie
    trudno je obalic, dla sadu maja wieksza wiarydonosc. najpiej byloby
    postarcsieo zaswiadczenie
    z policji ze nigdy si eni otrzymalo mandatu za brak zapietych pasow.
    to w przypadku procesu moze pomoc.
    zas fakt iz nie potrafianawet porawnie napisac ulicy moze swiadczyc o ich
    niekompetencji

    > Znak B-1? Nie dotyczyl
    > mnie, gdyz mialem identyfikator. Wyraznie pod znakiem bylo napisane, ze
    > znak
    > nie dotyczy abonentow z identyfikatorem.

    nie porzyjmowacmandatu - skoro masie uidentyfikator , to mozna w czasi
    eporcesu stawiac zarzut,
    ze reszte wymyslono aby uwiarygonic. zreszta i tak niemieli uprawnien
    ja sie z uporem mianiaka z czarna zaraza procesuje, i ciekawe ze zawsze
    wygrywam,
    owszem z innego miasta ale zawsze

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO