  • Data: 2003-11-13 19:06:19
    Temat: nieuczciwy rzeczoznawca
    Od: "Rycerz Bolko" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przymierzając się do wkupienia mieszkania skorzystałem z usług pewnego
    rzeczoznawcy i tu pojawiają się problemy. Nie otrzymałem żadnego rachunku i
    cała wycena jest o dupę potłuc :( Mieszkanie jest bardzo drogo jak swoje
    warunki wycenione a w dokumentacji wyceny są błędy.

    Chce aby rzeczoznawca oddał mi pieniądze i chce sprawa załatwić bez żadnego
    szumu ale w razie odmowy musze go czymś postraszyć :) Wiem, że mogę
    postraszyć go US za nie odprowadzenie podatku od dochodów ze swojej
    działalność ale czy jest jakaś instytucja skupiająca rzeczoznawców, która
    przydziela im pozwolenia itp. do której mogę napisać skargę ?