eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy klient - co zrobicnieuczciwy klient - co zrobic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Zhan" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieuczciwy klient - co zrobic
    Date: Fri, 30 May 2003 09:55:36 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: z...@o...pl@62.233.167.70
    Message-ID: <bb72pp$8b4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.167.70
    X-Trace: news.onet.pl 1054281337 8548 62.233.167.70 (30 May 2003 07:55:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 May 2003 07:55:37 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:147881
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Mam problem z nieuczciwym klientem, ktory odmawia zaplacenia mojej firmie.
    Zaczne moze od poczatku. Jakis czas temu moj staly klient zamowil w mojej
    firmie produkcje pewnego katalogu. Z uwagi na dosc dluga wspolprace cena
    zostala ustalona niestety ustnie. Ustalona cena byla mocno odbiegajaca w dol
    od naszych standarow (pewne elementy produkcji jak na przyklad kosztowne
    przygotowanie komputerowe klient dostal za darmo). Praca zostala wykonana,
    towar zawieziony do klienta, odebrany przez pracownika, faktura zostala
    podpisana. Po dwoch miesiacach moj szef zaniepokojony brakiem platnosci
    zadzwonil do klienta z checia wyjasnienia sytuacji. No i zaczely sie schody.
    Klient stwierdzil, ze cena zostala ustalona za wysoka i ze moze zaplacic
    polowe kwoty, na jaka zostala wystawiona faktura. Oczywiscie moja firma
    zaplacila juz podatek i VAT z tej faktury. Wczoraj klient listem poleconym
    odeslal fakture z informacja, ze ceny sa niewspolmierne do wykonanej uslugi
    (co jest totalna bzdura) i ze pracownik nie byl upowazniony do podpisania
    faktury. Oczywiscie ani slowa o towarze, ktory odebral. Dodam jeszcze, ze
    nie wyslane zostalo jeszcze do klienta zadne oficjalne wezwanie do zaplaty.
    Co w takiej sytuacji mozna zrobic? Jest to dosc znaczna kwota i jej brak
    jest sporym obciazeniem dla mojej firmy. Z tego co sie orientuje klient nie
    bedzie z stanie zwrocic towaru, gdyz wiekszosc katalogow rozeslala juz po
    swoich kontrahentach.

    Bede wdzieczny za wszelkie porady

    Pozdrawiam
    Artur


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1