  • 11. Data: 2004-06-05 23:17:50
    Temat: Re: nietypowa sprawa - pilne
    Od: SkunkWeed <n...@h...com>

    > na rozwieszenie krotkofalowej anteny amatorskiej nie potrzeba zadnego
    > zezwolenia.

    Jeszcze mi podpowiedz gdzie to jest napisane, zebym mógł sie podeprzeć w
    następnym odwołaniu.
    Dzieki, Michał

  • 12. Data: 2004-06-05 23:18:18
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "SkunkWeed" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > bocznych ścian bloku, z dachem moja antena nie ma żadnego kontaktu, nawet
    nad
    > nim nie przebiega, bo blok ma kształt litery L i antena jest zaczepiona do
    > krańcowych ścian.
    > Będe walczył, prawo i racja jest po mojej stronie. Musze to tylko
    > wyegzekwować.
    > Inaczej by się to miało gdybym nadawał i rzeczywiście mógł produkowac
    jakieś
    > zakłócenia, ale specjalnie antenę zawiesiłem wcześniej, żeby "wkomponowała
    > się w otoczenie" W każdym razie nie popuszczę i dzięki za podpowiedzi.

    i tak pewnie was czekaja przejscia z tym komitetem dewotek. jesli antena
    bedzie dobrze zestrojona - nie ma prawa zaklocac :) z reszta urtip ceni swoj
    czas i slono kaze placic za bezzasadne wezwania, a do wystawienia rachunku
    za taki przyjazd wystarczy brak homologacji odbiornika u wzywajacego.
    oczywiscie radioamatorow to nie dotyczy (ale nie sibistow!) :p
    co mi jeszcze przyszlo do glowy - to to, ze w miedzyczasie mozecie sie
    jeszcze zwrocic o pomoc do pzk. na pewno pisemko od nich nie zaszkodzi w
    calym sporze.

    pozdro
    ape
    p.s. w poprzednim poscie podalem nie ten artykul k.c.. powinno byc: art. 684
    ( najemca moze zalozyc w najetym lokalu oswietlenie elektryczne, gaz,
    telefon, radio i inne podobne urzadzenia...)

  • 13. Data: 2004-06-05 23:25:21
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    > Jeszcze mi podpowiedz gdzie to jest napisane, zebym mógł sie podeprzeć w
    > następnym odwołaniu.

    wynika to z art. 684 k.c.

    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2004-06-06 00:37:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > teraz identyfikacja rozmowcy nawet w stacjonarkach jest :P

    Primo: to usługa dodatkowa, odpłatna i nie każdy ją ma.
    Secundo: dzwoniący może sobie zastrzec numer i figę zobaczysz.

  • 15. Data: 2004-06-06 00:37:27
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    SkunkWeed <n...@h...com> wrote:

    > Inaczej by się to miało gdybym nadawał i rzeczywiście mógł produkowac
    > jakieś zakłócenia,

    Tak po prawdzie to sama antena (jako indukcyność) też może powodować
    zakłócenia. Drążyłem ten temat przy okazji podobnych pretensji ze
    strony moich sąsiadów.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 16. Data: 2004-06-06 05:18:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <X...@1...42.231.152>, SkunkWeed wrote:

    > Mamy, ale kilka dni temu przyszła odmowa.

    Ale czyja odmowa? Administracji? Bo wcześniej coś pisałaś o podpisach
    mieszkańców. Jeśli macie wspólnotę i to ona właśnie się zgodziła tymi
    podpisami, to administracja nie może zmieniać decyzji wspólnoty.

    A z telefonami to, tak jak pisali, na policję. Zastanawiam się, czy
    samo ostrzeżenie babć, że zgłosisz i że policja zna ich numery
    telefoniczne nie mogłoby już pomóc. Choć może podziała jak płachta na
    byka.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 17. Data: 2004-06-06 09:14:58
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Primo: to usługa dodatkowa, odpłatna i nie każdy ją ma.

    w ISDNie bez uaski AFAIR.

    > Secundo: dzwoniący może sobie zastrzec numer i figę zobaczysz.

    Sadzisz ze baba ktora wyroila sobie ze od niepodlaczonej
    anteny raka dostanie, wie jak dziala telefon i jakie
    to ma mozliwosci techniczne?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 18. Data: 2004-06-06 09:16:20
    Od: SkunkWeed <n...@h...com>

    > Ale czyja odmowa? Administracji? Bo wcześniej coś pisałaś o podpisach
    > mieszkańców. Jeśli macie wspólnotę i to ona właśnie się zgodziła tymi
    > podpisami, to administracja nie może zmieniać decyzji wspólnoty.

    ZGodę wydała administracja, wspólnota powstała później. I to wspólnota, na
    podstawie urojeń mieszkanców, nakazała, poprzez administrację, zdjęcie
    anteny, nie jest to poparte żadnymi aktami prawnymi, a jedynie czyimś
    "widzimisię"

    POzdr.
    Monika I Michał.

  • 19. Data: 2004-06-06 09:49:49
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "M." <a...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

    heh.
    moj kumpel mial odwrotna sytuacje. na sasiednim bloku kolo zainstalowal
    antene i BARDZO zaklocal telewizor. po prostu gdy koles nadawal telewizor
    nagle zaczynal szumiec i sniezyc. (widzialem wielokrotnie - bylo to bardzo
    irytujace) koles wszystkie pozwolenia mial (i nie chcial dyskutowac nawet z
    moim kumplem). nie pomogly skargi do administracji, bo koles mial
    prawdopodobnie tam kogos znajomego.
    kumpel studiowal w technikum elektronicznym i troche sie na tym znal, wiec
    skonstruowal male pudeleczko zasilane na baterie 9V i majace ponoc dzialac
    na maksa dlugo. ponoc mialo zasieg kilkunastu metrow i wysylalo silne
    zaklocenia na czestotliwosciach uzywanych przez kolesia. wszedl noca na dach
    i podkleil swoje pudeleczko w jedym z otworow wentylacyjnych obok anteny.
    radioamator przestal nadawac.

    pzdr,
    rafal urbanelis

  • 20. Data: 2004-06-06 09:53:18
    Temat: niepodlaczona antena - zaklocenia - mozliwe?
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "M." <a...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

    > mamy dośc nietypową sprawę. Mąż - radioamator - zwrócił się do
    administracji
    > osiedla z prośbą o pozwolenia na isntalację anteny krótkofalowej na dachu
    > budynku. Zebrał podpisy mieszkańców, którzy są właścicielami mieszkań,
    zgodę
    > otrzymał.
    (...)
    >Wiem, że bez podania podstawy prawnej nie mogą nam nakazać zdjęcia anteny,
    >tym bardziej, że nie jest ona do niczego podłączona;

    puscilem crossposta na pl.sci.fizyka bo chcialem sie upewnic u kogos kto sie
    zna:
    czy niepodlaczona antena moze zaklocac telewizor?
    wydaje mi sie, ze tak, ale pytanie, czy w sposob naprawe zauwazalny?
    czy ktos jest w stanie zarjestrowac dostrzegalnie gorszy odbior radia/tv z
    powodu umieszczenia *niepodlaczonej* anteny na bloku obok?
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis