  • 1. Data: 2007-12-05 14:01:47
    Temat: niesolidna firma
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam problem z firmą wykonująca remont. Sytuacja ma się tak, że była to
    firma z polecenia, widziałem ich wcześniejsze prace i było ok. Z tego
    powodu tez nie zabezpieczyłem się żadna umową (wiem że źle ale teraz już
    się rozlało:( ).

    "Fachowcy" łazienkę zrobili tak że ze ściany cieknie woda, co powoduje
    konieczność rozebrania jej części w celu poprawy. Mieli przyjść
    poprawić, dwukrotnie sie konkretnie umawiali i tyleż razy nie przyszli.
    Teraz nie odbierają telefonów. Problem z łazienką to tylko jeden z
    problemów (te wychodzą cały czas).

    Wiem że z nimi już nic nie ugram, ale jako że zaleźli mi za skórę chcę
    im maksymalnie zaszkodzić i tu pytanie do Was - jak? Nie dostałem
    żadnego rachunku (z tego co wiem rzadko to robią) - postraszyć ich US?
    Co jeszcze - CECH Rzemiosł Różnych? Rzecznik Ochrony Konsumenta? Jakieś
    inne sugestie? Czy takie działania mają sens i mogą przynieść jakiś
    skutek (negatywny dla owej "firmy").

    Za wszelkie sugestie z góry dzięk.

    Pozdrawiam,
    lukebe.