  • 1. Data: 2007-08-28 16:06:34
    Temat: nierozpoczęta firma / ZUS / odroczenie
    Od: "G. Kamil" <r...@g...pl>

    Cześć,

    Miesiąc temu zarejestrowałem DG z datą rozpoczęcia w połowie września. W
    międzyczasie plany pozmieniały się - nie chcę rozpoczynać działalności w
    wyznaczonym wcześniej terminie.
    I teraz:
    - czy dokonując zmiany wpisu w rejestrze mogę podać dowolną datę rozpoczęcia
    działalności, czy też może są na to jakieś ograniczenia?
    - nie rejestrowałem DG w ZUS, czy jeśli zamknę działalność teraz, to
    otwierając ją ponownie będzie przysługiwać mi niższy ZUS?

    pozdrawiam,
    GKamil

  • 2. Data: 2007-08-28 16:27:48
    Temat: Re: nierozpoczęta firma / ZUS / odroczenie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.08.2007 G. Kamil <r...@g...pl> napisał/a:
    > Miesiąc temu zarejestrowałem DG z datą rozpoczęcia w połowie września. W
    > międzyczasie plany pozmieniały się - nie chcę rozpoczynać działalności w
    > wyznaczonym wcześniej terminie.

    To nic nie rób. To tylko planowana data. Jeśłi faktycznie nie rozpoczniesz,
    to nic się nie stanie. Poczekaj, jak już będziesz gotowy, to się
    zarejestrujesz w ZUS i US i zaczniesz.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/